Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przez decyzję WP publikacja wyników Mediapanelu opóźniona  |  Prezenter kanału Wydarzenia 24  |  80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MFIPR unieważniło wygrany przez Publicon przetarg dotyczący kampanii na 20-lecie Polski w UE

Ministerstwo po wniosku Fabryki Marketingu odrzucił również ofertę Publiconu (fot. Pixabay.com)

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej podjęło decyzję o unieważnieniu przetargu dotyczącego realizacji strategii komunikacji 20-lecia Polski w Unii Europejskiej. Wszystkie oferty złożone w konkursie zostały odrzucone, ponieważ ich treść była niezgodna z warunkami zamówienia. Kampanii nie będzie.

Początkowo przetarg wygrała agencja Publicon, po tym jak oferty pozostałych podmiotów zostały odrzucone. Poza Publiconem w przetargu brały udział Fabryka Marketingu oraz konsorcja: Aplan Media z Euvic Media i Bridge2Fun z Digital Network i 4Communication. Wczoraj informowaliśmy, że pierwsza z tych agencji złożyła odwołanie dotyczące wyboru Publiconu.

Czytaj też: Selfmaker z karą 1 mln zł od UOKiK za system promocyjny typu piramida

Rafał Baran, prezes Bridge2Fun, w rozmowie z "Presserwisem" twierdził, że nigdy nie spotkał się z sytuacją, aby w przetargach odrzucano oferty "na podstawie źle postawionych przecinków". A tak właśnie postrzega decyzje resortu. 

Ostatecznie po odwołaniu Fabryki Marketingu ministerstwo odrzuciło również ofertę Publiconu. Oznacza to, że kampania się nie odbędzie. COO Fabryki Marketingu Przemysław Cyluk nie chciał komentować decyzji resortu.

Czytaj też: Kolejna odsłona "Reklamowego Bingo" – dobrze, że jest, choć realizację można by poprawić

(KAP, 24.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.