Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fabryka Marketingu odwołuje się od wyniku przetargu na kampanię z okazji 20-lecia Polski w UE

Przedstawiciele Fabryki Marketingu nie chcą komentować swojego odwołania (screen: fabrykamarketingu.pl)

Fabryka Marketingu złożyła odwołania wobec przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącego realizacji strategii komunikacji 20-lecia Polski w Unii Europejskiej.

Wczoraj informowaliśmy, że w konkursie ofert wygrała agencja Publicon.

W przetargu udział brały cztery podmioty, poza wymienionymi były to dwa konsorcja: Aplan Media z Euvic Media oraz Bridge2Fun z Digital Network i 4Communication. Ostatecznie jedynie oferta Publiconu była oceniana w przetargu, ponieważ pozostałe zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych. Punkt ten mówi o tym, że zamawiający odrzuca ofertę między innymi wtedy, gdy oferta nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Czytaj też: Kolejna odsłona "Reklamowego Bingo" – dobrze, że jest, choć realizację można by poprawić

Rafał Baran, prezes Bridge2Fun, wyjaśnia, że oferta jego agencji została odrzucona, ponieważ resort twierdził, iż zabrakło w niej propozycji działań w "mediach neutralnych". – A my po prostu nazwaliśmy te media mianem lifestylowych – wyjaśnia.

Baran dodaje, że jeszcze nie spotkał się z sytuacją, aby w przetargach odrzucano oferty "na podstawie źle postawionych przecinków". W jego opinii oferta Publiconu była daleka od najlepszej. Jako przykład podaje chociażby proponowane działania DOOH, których cena była wielokrotnie większa niż proponowania przez B2F.

Mimo że to Fabryka Marketingu oficjalnie złożyła odwołanie, jej przedstawiciele nie chcą tego komentować. – Nie będziemy się wypowiadać w tym temacie – zamyka go Przemysław Cyluk, COO agencji.

Według Rafała Barana w związku z odwołaniem kampania nie dojdzie do skutku. 20. rocznica wejścia Polski do UE przypada na 1 maja. Mało prawdopodobne, aby resort był w stanie rozpatrzyć odwołanie i przygotować kampanię przed tym terminem.

Czytaj też: Selfmaker z karą 1 mln zł od UOKiK za system promocyjny typu piramida

(KAP, 23.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.