Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Republika próbuje zarabiać na swoim logo i kubkach, z jakich kawę piją dziennikarze

Chociaż TV Republika zachęca do kupowania koszulek, to w sklepie stacji ich nie ma (screen: TV Republika)

Koszulki, przypinki, nalepki na samochód z logo stacji – Telewizja Republika próbuje zarabiać na sprzedaży takich gadżetów. Do zakupów zachęcają na antenie prowadzący programy.

Stacja zachwala swój sklep. Na antenie do jego odwiedzenia zapraszają prowadzący programy. – Wspaniałe gadżety dla was – zachęca Miłosz Kłeczek i dodaje, że kupowanie w tym sklepie to gest wsparcia telewizji ze strony jej odbiorców.

Z kubeczków kawę piją dziennikarze TV Republika

Oferta sklepu jest skromna. Składa się zaledwie z 11 produktów. Poza jedną koszulką z napisem "@michalrachon #JEDZIEMY", wszystkie inne produkty (płócienne torby, parasole, naklejki, kubki czy piny) są ozdobione logo stacji, ewentualnie hasztagiem promocyjnym "#włączprawdę", używanym przez telewizję w mediach społecznościowych.

Czytaj też: Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne. Ich szefowie reagują

Bawełniany T-shirt kosztuje 59,99 zł. I to cena promocyjna, bo podobno był o 20 zł droższy. W podobnej cenie sprzedają się popularne wśród widzów TV Republika koszulki patriotyczne. Parasol z drewnianą rączką, również w promocji – 64,99 zł. Cena została obniżona o 17 zł.

Piny z logo stacji sklep TV Republika reklamuje: "Nosząc ją, będą mogli Państwo mocniej wyrazić swoje wsparcie dla naszej działalności i misji przekazywania prawdziwych informacji" – czytamy. I dowiadujemy się: "Produkt idealnie sprawdzi się podczas uroczystości, spotkań, marszów czy protestów". W ofercie są dwa rodzaje przypinek, ponoć wykonane tradycyjnymi technikami odlewniczymi i ręcznie malowane. Cena regularna to 110 zł (promocyjnie obniżona do 89,99 zł).

Widzowie, którzy zdecydują się sklep odwiedzić, mogą mieć jednak problemy z zakupami. Na 11 wystawionych w nim produktów dostępne są obecnie zaledwie cztery – nalepki na samochód, parasole i kubeczki. O kubeczkach napisano, że poranną kawę piją z nich również dziennikarze TV Republika i ich goście.

Czytaj też: W TV Republika reklamują się 42 firmy. Więcej widzów, wyższe ceny. W TVP Info – 118 firm

(PAR, 24.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.