Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2019

F25 PRODUCTION HOUSE

MARCIN DWORUCHA managing director

ADRES, KONTAKT

00-015 Warszawa
ul. Sienkiewicza 4/4
contact@f25.pl
tel. +48 22 404 99 95

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Marcin Dworucha – managing director, producent, partner

ROK POWSTANIA: 2008

LICZBA PRACOWNIKÓW: 11

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2018 ROKU: 65

KRÓTKO O FIRMIE

Jesteśmy domem produkcyjnym doświadczonym w produkcji filmowej do wszystkich mediów: telewizji, internetu, kina, radia. Przeprowadzamy również sesje fotograficzne. Powstaliśmy w 2008 roku jako jeden z pierwszych na polskim rynku wyspecjalizowany podmiot do produkcji materiałów wideo do internetu, interaktywnego wideo. Pracujemy dla największych marek w Polsce i za granicą. Od początku w naszą misję wpisane jest promowanie młodych twórców.

ZASOBY WŁASNE:

Mamy własny dział postprodukcji dedykowany projektom kontentowym: filmowym bądź animowanym. W dzisiejszych czasach, gdy liczy się czas reakcji, RTM, ważne jest, żeby na pokładzie mieć zasoby, które pozwolą zareagować szybciej i dostarczyć klientowi produkt w momencie, kiedy jest on potrzebny.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI:

Generalnie i najczęściej pracujemy z freelancerami, często współpracujemy z impresariatami. Jeżeli chodzi o stałe umowy, pracuje u nas reżop Piotr Zgoła, który swoimi umiejętnościami wykazał się w wielu projektach reklamowych, m.in. dla 4F, Orange Warsaw Festival czy RTV Euro AGD.

ZAUFALI NAM:

AGENCJE:
•180HB +JvM
•23Heroes
•Bardzo
•Bridge2Fun
•Hand Made

MARKI:
•OLX
•Allegro
•Nike
•Coca-Cola
•4F

PRODUKCJE POZAREKLAMOWE

Produkcje własne robimy już od kilku lat. Są to krótkie formy filmowe lub teledyski. Formy, które służą naszej promocji i sprawdzeniu młodych twórców.

•„Away” – kampania społeczna / autopromocja. Film zrobiony w Hiszpanii, świetny pomysł i reżyseria Marty Frączek i Piotra Onopy oraz piękne zdjęcia Mikołaja Sygudy.

• Teledyski: Zalewski „Jednego serca”, Tiwayo „Wild”, Piotr Bejnar feat. „Baasch” – „Jellyfish”.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: „SZEF INTERNETÓW” (3 SEZONY)
ROK PRODUKCJI: 2017–2018
KLIENT: OLX, AGENCJA: 23HEROES

„Szef internetów” to format internetowy zrealizowany w ramach kampanii OLX Bezpieczeństwo. Serial opowiada historie postaci znanych nam z polskich gangsterskich komedii. Trzy sezony serialu pozwoliły spotkać na planie gwiazdy polskiego filmu: Bohdana Łazukę, Michała Milowicza, Andrzeja Zielińskiego, Mirosława Zbrojewicza, Sławomira Suleja. Serial opowiadał o aspektach bezpiecznych transakcji w ramach platformy OLX (pierwszy sezon); drugi sezon to wydarzenia pokazujące łatwość oraz szeroki wachlarz produktów i usług, które można znaleźć na OLX; trzeci sezon to już czysta rozrywka, gdzie prezentacja marki klienta odbywała się na zasadzie placementu w wydarzeniach serialu. Okazało się, że była to dla internautów rozrywka pierwszej klasy, której wyraz dali w tysiącach obejrzeń, komentarzy i udostępnień. Projekt doceniony na konkursach branżowych w Polsce w 2018 roku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.