Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

 

03-04/2021

Press

Spis treści:

Press

Panie, co pan mówi?

Z Piotrem Kraśką rozmawia Maciej Kozielski

Press

Haracz na media

Wprowadzenie podatku od reklamy pogorszy sytuację finansową mediów prywatnych, zwłaszcza tych krytycznych wobec władzy. Z projektu ustawy wynika, że rządowi przede wszystkim o to chodzi

Press

Pokazaliśmy siłę mediów

To była bezprecedensowa akcja w historii dziennikarstwa w Polsce po 1989 roku. Protest przeciw zapowiedzianemu przez rząd podatkowi od przychodów reklamowych

 

Artykuł bezpłatny

Press

Po Trójce do celu. Stacja traci, ale ktoś ma swoje pięć minut

Ani komuna, ani kapitalizm nie zniszczyły kultowej stacji radiowej. Agnieszce Kamińskiej się udało. Kim jest prezeska Polskiego Radia?

Press

Nie prosto w oczy

Nie umiemy mówić dziennikarzom trzymającym z władzą, co sądzimy o ich postawie

Press

Klub elitarny

Amerykańska platforma Substack przekonuje dziennikarzy, że dobrze zarobią na pisaniu newsletterów. Ale pod warunkiem, że zdobyli wcześniej popularność i przyciągną tysiące subskrybentów

Press

Ale o co chodzi?

W tej grze odbiorca zawsze jest na straconej pozycji. Czytając tytuły-zagadki na stronach głównych portali, musi kliknąć w link, aby się dowiedzieć więcej

Press

Nadzy ochotnicy poszukiwani

Sześć kolorowych wielkich pudeł w dyskotekowych barwach unosi się, odsłaniając – na razie od pasa w dół – nagich mężczyzn. – Stałaś już przed sześcioma penisami? – prowadząca...

Press

Dziennikarskie pytie

Kto próbuje przewidywać przyszłość, musi się często mylić. Dlaczego polscy publicyści uważają, że czytelnicy czekają na ich prognozy?

Press

Mam za dużo rozkmin

Z Olgą Gitkiewicz, laureatką nagrody za Książkę Reporterską Roku w konkursie Grand Press 2020, rozmawia Weronika Mirowska

Press

Jak wydoić gazetę

Nowojorski fundusz hedgingowy Alden Global Capital znalazł sposób na biznes. Zarabia na dziennikach lokalnych, zanim staną się całkowicie nierentowne

Press

Piotruś Pan do redaktora

Lokalny hejt dotyka silniej. Tutaj wymyślają sobie ludzie, którzy się znają

Press

Trałowanie

Fotografka Judyta Papp z Krakowa znalazła sposób, jak uzyskiwać doskonałe ceny za swoje zdjęcia. Jednak nie pozwala o nim pisać

Press

Wywróżył kasę i sławę

Odchudzony wróżbita Maciej bryluje w mediach, ostatnio na sylwestrze Polsatu. Nie zmienił jednego: posługując się kartami tarota, mówi ludziom, jak mają żyć

Press

Jak pisać o osobach LGBT+

Jakich zasad powinni się trzymać dziennikarze piszący o osobach LGBT+, by robić to poprawnie i z szacunkiem? Czego powinniśmy unikać w swoich tekstach, a na co zwracać szczególną uwagę?

Press

Telewizja incognito

Holenderska telewizja publiczna ze strachu przed agresorami usunęła logo ze swoich wozów transmisyjnych. Czy słusznie?

Press

Szacunek do sportowca

Z Maciejem Petruczenką, laureatem Nagrody im. Bohdana Tomaszewskiego Grand Press 2020, rozmawia Grzegorz Kopacz

Press

Komisarz do spraw fotografii

Wykonywałam pracę marzeń. Taką, która daje radość, satysfakcję i rozszerza horyzonty. Taką, w której nie liczy się czasu, bo nie czuje się pracy – pisze Barbara Pawlik, która przez dwa lata pracowała jako...

Press

Pan z notatnikiem

Choć jest jedną z najważniejszych postaci w branży reklamowej, rozmowę o Pawle Kastorym, prezesie Grupy DDB, niemal każda z prawie 30 przepytanych osób rozpoczyna od zastrzeżenia: nie potrafię sobie przypomnieć...

Press

E-commerce beneficjentem, kurier bohaterem

JAK KAŻDY WCZEŚNIEJSZY KRYZYS, RÓWNIEŻ PANDEMIA POKAZAŁA AGENCJOM ICH SŁABE I MOCNE STRONY. TEN KRYZYS GOSPODARCZY JEST ZUPEŁNIE INNY OD POPRZEDNICH.

Press

Ludzie, a nie leady

Na czym polega skuteczny e-mail marketing? Zła wiadomość jest taka, że nie istnieje złota zasada. Dobra – że samo jej szukanie przynosi owoce

Press

Kwestia serca, nosa i ucha

Agencje, klienci, badacze chcą robić reklamę, która wywoła pożądane emocje, ale nie wiedzą jak. Wszyscy twierdzą, że jeden wzór na nią nie istnieje. Jednak wszyscy go szukają

 

Artykuł bezpłatny

Press

Biura Reklamy

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.