Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Aktor znany z serialu Netflixa z programem w TVP  |  W mediach społecznościowych wzmaga się nienawiść i rosyjska propaganda  |  Prezenterka żegna się z programem TVN  |  Właściciel Cda.pl zakończył rok zyskiem  |  Oglądalność "Sanatorium miłości"  |  Transfer z TVN do TVP  |  Udziały w spółce nadającej ViDoc TV zajęte przez komornika  |  Program TVN z Joanną Koroniewską  |  "Piekło kobiet" nowym serialem platformy Max  |  MKiDN zorganizuje okrągły stół  |  Serial paradokumentalny w ramówce Polsat 2  |  Wydawnictwo BFM Group  |  Cyberprzestępcy szantażują youtuberów  |  Interia reklamuje serwis Pomponik.pl  |  Praca zdalna wciąż źródłem cyberzagrożeń  |  E. Wedel wybrał  |  Obroty domu produkcyjnego Shootme  |  Publicis przygotowała kampanię  |  OpenAI traci kolejnego wiceprezesa  |  Meta przed wyborami w Australii wprowadza program fact-checkingowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

Pan z notatnikiem

Choć jest jedną z najważniejszych postaci w branży reklamowej, rozmowę o Pawle Kastorym, prezesie Grupy DDB, niemal każda z prawie 30 przepytanych osób rozpoczyna od zastrzeżenia: nie potrafię sobie przypomnieć na jego temat żadnej anegdoty

ON NIE JEST POSTACIĄ Z ANEGDOTEK, TO POSTAĆ POSĄGOWA – mówi o nim Michał Kazimierczak, partner i dyrektor strategiczny Heart & Brain, pracujący wcześniej w DDB.

Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos, wcześniej z BBDO, wspomina wyjazd integracyjny, który TP SA zafundowała wiele lat temu pracującym dla tej firmy agencjom – BBDO i DDB.

– Wyjazd do Zakopanego, 50 osób, w złotych czasach branży – wylicza Stalewski. – Mam zdjęcia z tych imprez, zapewne wiele osób zrobiłoby wszystko, by nigdy nie ujrzały światła dziennego. Tylko Paweł, choć na kilka fotek się załapał, nie miałby się czego wstydzić.

Ten motyw pojawia się częściej. Kolejna impreza Papaya Young Directors w kinie Palladium. Ścisk, pełna swoboda, widoczna nawet u przedstawicieli starszej generacji reklamy. Wszyscy ubrani na luzie. Ale nie Paweł Kastory. Jako jedyny w garniturze. Nikt nigdy nie widział Kastorego w bojówkach czy trampkach. – Ubiera się elegancko, ale w sposób niepozbawiony fantazji – zauważa Anna Zimecka, project director Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. – Na bale, które uwielbia, ma zawsze jakieś artystyczne, wyszukane dodatki.

Nie ulega trendom, ale gdy w branży zapanowała moda na stare, zabytkowe samochody, jeździł jaguarem z lat 50. – Wszystko w tym samochodzie trzeszczało i piszczało – wspomina Kazimierczak z Heart & Brain. – O tym, że Paweł jedzie do agencji, wiedzieliśmy z wyprzedzeniem – słychać go było z co najmniej kilometra.

– Paweł nie jest sztywny, on jest zasadniczy – precyzuje Anna Lubowska, była prezeska GroupM Polska. Opowiada: – Odwoził mnie do domu po kolejnym spotkaniu SAR. Opowiadałam mu, że znajoma zdecydowała się zakończyć trudny związek, i dodałam, że jestem z niej dumna. Paweł zareagował gwałtownie: „Ja ciebie nie rozumiem, jak to dumna? Zakończyła? Przecież nad związkami trzeba pracować” – oburzył się.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.