Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 03-04/2021

E-commerce beneficjentem, kurier bohaterem

JAK KAŻDY WCZEŚNIEJSZY KRYZYS, RÓWNIEŻ PANDEMIA POKAZAŁA AGENCJOM ICH SŁABE I MOCNE STRONY. TEN KRYZYS GOSPODARCZY JEST ZUPEŁNIE INNY OD POPRZEDNICH. BYŁ SPOWODOWANY WYJĄTKOWYM ZDARZENIEM, W ZWIĄZKU Z TYM ODBICIE TEŻ BĘDZIE INNE. PEWNIE SZYBSZE

AGATA MAŁKOWSKA-SZOZDA, „PRESS”: Jaki zakres usług i kompetencji okazał się kluczowy dla przetrwania w pandemicznych czasach?

WINCENTY KOKOT, GOLDEN SUBMARINE: W pierwszych miesiącach pandemii dopadł nas wszystkich strach, kryzysowo cięliśmy wydatki... Ale kiedy już się z tym otrzaskaliśmy i zaczęliśmy godzić z tym, że pandemia tak szybko nie minie i że będziemy musieli żyć w tej rzeczywistości, nastąpiło jakby wyjście z okopów. Już nie czekamy na powrót starych czasów. Ja na to mówię: „nowa normalność, która nadejdzie”, bo już nie będzie tak, jak było. To też jest lekcja bardzo cenna dla nas, zmienia optykę na bycie w ciągłym stanie zwinności, elastyczności względem tego, jak się kształtuje rynek. Mnóstwo ludzi przekierowało uwagę na media społecznościowe, ale oczywiście także e-commerce, a co za tym idzie – user experience jako doświadczenie kontaktu z firmami, z markami, ze sobą nawzajem przez internet. Zatem te kluczowe obszary to UX i social media – one w naszym odczuciu bardzo zyskały na znaczeniu i w tym ostatnim roku, i teraz.

MAGDALENA KOLANKIEWICZ, STARCOM: Zgadzam się, że te zmiany trwały od kilku lat, pandemia po prostu wszystko przyspieszyła. Nikt przecież nie wynalazł Zooma czy Teamsów w marcu. Tyle że w marcu nie mieliśmy innego wyjścia, jak z nich korzystać. My również obserwujemy zwiększone zainteresowanie digitalem, social mediami, e-commerce, ale też platformami zakupowymi, w ogóle odkrywaniem roli internetu w przekierowywaniu do sklepów. Klienci, tak jak my, też przeszli na zdalną pracę, też mieli dzieci w domu, też nie mieli czasu na przeglądanie ofert i spotykanie się z wieloma agencjami. I my jako agencja zyskaliśmy na tym, że jesteśmy partnerem, i do nas klienci przychodzili w pierwszej kolejności: „No to zróbcie nam jeszcze to czy tamto”. I taka szerokość kompetencji miała duże znaczenie dla rozwoju firmy i dobrego jej stanu w 2020 roku.

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.