Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: studia produkcyjne

Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE

VuFinder Studios

MELANIA KULCZYCKA client director

ADRES, TELEFON, WWW, PROFILE SPOŁECZNOŚCIOWE

Biuro: ul. Cisowa 1, Warszawa 02-708
Studio: ul. Chełmska 21, Warszawa 00-724
+48 506 013 412
https://www.vufinder.co
https://www.linkedin.com/company/vufinderstudios/
https://www.instagram.com/vufinderstudios/
https://www.facebook.com/vufinderstudios
https://vimeo.com/vufinder

OSOBA (LUB ZESPÓŁ) ZARZĄDZAJĄCA

Melania Kulczycka – client director
Łukasz Tomasz Kołtunowicz – CEO / executive producer

ROK POWSTANIA: 2022

LICZBA PRACOWNIKÓW I WSPÓŁPRACOWNIKÓW: 14

LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2022 ROKU: 31

LICZBA PRODUKCJI W 2022 ROKU: 17 (w tym 15 produkcji zagranicznych): BMW, Choctaw Casino, One Plus, Veet Misha, Cillit Bang, Air Wick, Vanish, Dettol, Veet Pure, Resolve, RID-X, Enfamil, Lysol, Delsym, Otwarte Klatki, Kuban

ZASOBY WŁASNE

Dysponujemy własnymi, modularnymi ekranami LED-owymi ROE Black Pearl2 V2 o łącznej powierzchni 160 m2 (obecnie w układzie 24 m x 6 m) oraz opcjonalną powierzchnią LED-ową do 800 m2, studiem o powierzchni 600 m2 lub 1200 m2, systemem do trackingu MoSyS, serwerami 10 x A6000 i wewnętrznym zespołem grafików 3D oraz producentów.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

VuFinder Studios działa głównie z reżyserami freelancerami. Mamy grupę, która wybitnie dobrze porusza się w środowisku wirtualnej produkcji, ale jesteśmy również otwarci na współpracę z nowymi, utalentowanymi reżyserami. Najczęściej są to zagraniczni reżyserzy z USA, UK, Francji czy Niemiec, chociaż polskie nazwiska także pojawiają się w naszych produkcjach.

ZAUFALI NAM

• BMW • Choctaw Casino • One Plus • Veet • Cillit Bang • Resolve • Enfamil • Lysol • Delsym • Otwarte Klatki 

Press

ŁUKASZ TOMASZ KOŁTUNOWICZ ceo / executive producer

PREZENTACJA FIRMY

VuFinder Studios to studio wirtualnej produkcji w centrum Warszawy. Oferujemy kompleksowe usługi produkcji wirtualnej i tradycyjnej. Wyróżnia nas wewnętrzny zespół grafików 3D, którzy tworzą wirtualne światy wyświetlane później na ekranach LED w naszym studiu. Doświadczenie naszych ludzi pochodzi z game dev’u i produkcji filmowej, co tworzy wspaniałe zróżnicowanie w zespole. Co więcej, jesteśmy jedynymi w Polsce posiadaczami ekranów uznanej firmy ROE – Black Pearl 2 V2.

Wirtualna produkcja niesie za sobą mnóstwo korzyści, a jedną z nich jest zmniejszanie śladu węglowego. Potrzebujemy mniej transportu, fizycznych konstrukcji, dodatkowego oświetlenia, a dni zdjęciowe są bardziej efektywne, co sprawia, że nasze usługi są bardziej przyjazne środowisku. W jeden dzień zdjęciowy jesteśmy w stanie nakręcić do pięciu różnorodnych lokalizacji zmniejszając nie tylko czas, ale i koszty produkcji. W jednej chwili możemy być na Marsie, potem w lesie, a na sam koniec w muzeum albo na plaży.

VuFinder Studios ruszyło w 2022 roku, ale już możemy pochwalić się ponad dwudziestoma produkcjami reklamowymi. Oprócz kampanii komercyjnych realizujemy kampanie społeczne jak np. „Otwarte Klatki”, gdzie pokazywaliśmy problem ferm futerkowych i cierpienie zwierząt.

Nasze plany rozwoju na 2023 rok są ogromne i już zaczęliśmy je realizować. Zatrudniamy kolejnych specjalistów, jako że zapotrzebowanie na wirtualną produkcję jest coraz większe. Zaczęliśmy używać sztucznej inteligencji przy tworzeniu wirtualnych światów, a także inwestujemy w fotogrametrię. Planujemy także poszerzyć nasze usługi związane z AR/XR.

Ponadto mamy wiele pomysłów i inwestycji w realizacji, których jeszcze nie zdradzamy, ale na pewno wkrótce będzie o nich głośno.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA Z 2022 ROKU

TYTUŁ: „CHOCTAW CASINO”
KLIENT: CHOCTAW CASINO
AGENCJA: TRG

Press

Najciekawszą realizacją w 2022 roku była dla nas reklama dla Choctaw Casino. Jest to spot reklamowy kasyna w Oklahomie w USA w reżyserii duetu Aggressive – Dan Shapiro i Alex Topaller. Wirtualna produkcja idealnie sprawdza się przy projektach, gdzie lokacja jest trudno lub kompletnie niedostępna do filmowania. Dokładnie taka sytuacja była w tym przypadku. Kasyno, które jest otwarte bez przerwy, musiałoby zostać specjalnie zamknięte na potrzeby tej realizacji. Oznacza to, że w przypadku tradycyjnej produkcji filmowej kasyno przez ten czas nie generowałoby przychodu, a jedynie koszty. Dlatego wysłaliśmy do kasyna w Oklahomie dwie osoby, które sprawnie je sfilmowały przy pomocy jednej kamery podczas, gdy kasyno było otwarte dla gości. Zarejestrowany materiał filmowy został odtworzony na naszych ekranach LED-owych w Warszawie jako tło dla aktorów. Dzięki temu zabiegowi udało nam się uzyskać niesamowitą iluzję rzeczywistości, a koszty były o wiele niższe niż w przypadku tradycyjnej produkcji filmowej. Dodatkowo nasza cała praca podczas dni testowych i zdjęciowych była streamowana, żeby klient i agencja mogli zdalnie uczestniczyć w realizacji, będąc w USA. Dzięki naszym rozwiązaniom klient mógł zaoszczędzić czas i koszty, a także zadbać o środowisko przez zmniejszenie śladu węglowego. Ten projekt pokazał, jak łatwo można odtworzyć realizację scen filmowych w prawdziwej lokacji w o wiele wygodniejszy i bardziej efektywny sposób.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.