Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

„Vogue Polska”

DOMINIKA JÓŹWIAK dyrektorka

BIURO REKLAMY

Dominika Jóźwiak
dyrektorka
[email protected]

Anna Białobrzeska
specjalistka ds. sprzedaży reklamy
[email protected]

Dorota Kubańska
specjalistka ds. sprzedaży reklamy online
[email protected]

Kontakt
ul. Krakowskie Przedmieście 13
00-071 Warszawa
https://www.vogue.pl/reklama

Nasza oferta reklamowa zbudowana jest na bazie brandu Vogue Polska ze wszystkimi jego filarami – magazynem drukowanym, wydaniami specjalnymi, serwisem Vogue.pl, podcastami, mediami społecznościowymi, eventami, custom publishingiem i influencer marketingiem. W większości tych dziedzin jesteśmy liderami w swojej kategorii. Mając tyle narzędzi, a także dostęp do globalnych wydarzeń i struktur, jesteśmy w stanie zbudować ofertę łączącą wiele elementów, odpowiadając na potrzeby klienta i dając mu to w jakości, której nie oferuje nikt inny.

Zapewniamy najskuteczniejsze kanały dotarcia do atrakcyjnej grupy docelowej z punktu widzenia marek, zwłaszcza z kategorii fashion, beauty, wellness, jewerly i wszystkich brandów premium. Kobieta Vogue’a w Polsce – nasza czytelniczka i użytkowniczka – ma 30–55 lat, mieszka w dużym mieście, ma co najmniej średnie wykształcenie, wysoki lub średni status materialny i wysoką skłonność do zakupów. Jest świadoma i pewna siebie, ma klasę, interesują ją opinie autorytetów i ekspertów. Naszą stronę internetową odwiedza najczęściej, korzystając z urządzenia mobilnego.

Nic dziwnego, że popyt na ofertę reklamową głównego wydania „Vogue Polska” wciąż rośnie, podobnie wygląda to w przypadku wydań specjalnych. Jednocześnie cały czas rozbudowujemy portfolio projektów specjalnych i customowych, tak żeby nasi klienci mogli powierzyć nam do realizacji jak najszerszy zakres swoich kampanii.

Wciąż rozbudowujemy naszą ofertę reklamową m.in. o nowe formaty digital, takie jak wdrożony w ub.r. wizerunkowy format visual storytelling. Jednocześnie zadebiutowaliśmy z projektami custom publishingu, w tym ostatnim, stworzonym dla marki Douglas. Zachowujemy przy tym formułę „powered by Vogue Polska”, w której nie jest to czysta publikacja klienta, a autorski projekt łączący ofertę i komunikację klienta z jakością wydawniczą Vogue Polska. Takie customowe rozwiązania stosujemy też w przypadku działań eventowych projektowanych i realizowanych zgodnie z oczekiwaniami klientów. Zachęceni wynikami słuchalności, klienci coraz częściej decydują się na sponsoring podcastów.

MEDIA

Prasa: „Vogue Polska” – nakład 100–120 tys. w zależności od wydania, wydania specjalne: „Vogue Living”, „Vogue Beauty”, „Vogue Sport & Wellness” – nakład średnio 85 tys.

Internet: Vogue.pl – liczba użytkowników: 2 947 128, liczba odsłon: 15 720 267 (Google Analytics, I 2024), profile w mediach społecznościowych: Facebooku – 185 tys. obserwujących, Instagramie – 384 tys. obserwujących

Eventy: Vogue Living, Vogue Travel, The September Issue, Vogue Leaders, Toast Świąteczny oraz konferencja Business Fashion Environment Summit

HIT 2023

W minionym roku nasze przychody reklamowe podwoiły się rok do roku (dane cennikowe Kantar Media), co było efektem zarówno działań wydawniczych, jak i realizacji projektów specjalnych, a także pozyskania nowych klientów.

W portfolio utrzymaliśmy 10 wydań regularnych „Vogue Polska” oraz dwa wydania specjalne „Vogue Living”, wydanie „Vogue Leaders”, „Vogue Beauty”. Ukazały się również dodatek „Travel” i wkładka „Watches & Jewelry”. Ponadto wprowadziliśmy na rynek nowe wydanie specjalne „Vogue Sport & Wellness”, które cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Na Vogue.pl umieszczaliśmy kolejne sezony podcastów Vogue Polska, a także wdrożyliśmy nowy, wizerunkowy format visual storytelling.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.