Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Jet Line

BEATA CHOJECKA-KUCZEK dyrektor sprzedaży

DZIAŁ SPRZEDAŻY

Beata Chojecka-Kuczek
dyrektor sprzedaży
[email protected]

Kontakt
ul. W. Broniewskiego 3, 01-785 Warszawa
tel. 22 839 78 74
sprzedaż@jetline.pl
Jetline.pl

W reklamie zewnętrznej, w tym tej na nośnikach cyfrowych, nie chodzi o sprzedaż powierzchni. Chodzi o zaoferowanie wiedzy, jak skutecznie dotrzeć z przekazem do ludzi, którzy są poza domem. Dokładnie to robimy od lat – dzisiaj z wykorzystaniem narzędzi, platform, algorytmów i partnerów, dzięki którym możemy proponować spersonalizowane rozwiązania na różnych etapach: planowania, realizacji, rozliczania i analityki.

Znaczenie danych i wiedzy o widowni reklam, zwłaszcza w digital OOH, będzie tylko rosło. Dzięki rozwojowi technologii komunikaty mogą być coraz lepiej dopasowane do potrzeb, zachowań i charakterystyki ich odbiorców, ponieważ coraz lepiej tych odbiorców znamy. Dostarczanie rzetelnych i rzeczywistych danych będzie coraz bardziej dostępne, a z drugiej strony w naturalny sposób coraz bardziej oczekiwane przez marketerów.

Naszą rolą jest łączyć te elementy: dotychczasową wiedzę, nowe narzędzia analityczne, partnerów technologicznych, oczekiwania i potrzeby klientów – tak aby dostarczać skuteczne, dopasowane, mierzalne kampanie reklamowe. Dzięki temu, że zespół Jet Line wie wszystko o naszej ofercie klasycznych i cyfrowych nośników, nasi klienci mogą z jego pomocą planować i realizować ogólnopolskie kampanie klasyczne i cyfrowe w jednym miejscu, wykorzystując komplementarne nośniki, które docierają do różnych ludzi w różnym czasie i w różnym kontekście, w mieście i poza miastem, ale zawsze tam, gdzie są odbiorcy komunikatów reklamowych.

Aby realizować te zadania, w 2023 roku wdrożyliśmy programmatic i proof of play w kampaniach realizowanych w sieci cyfrowych ekranów MORE. W działaniach programmatycznych naszym zadaniem było dotrzeć do widowni o określonej wielkości w danym miejscu i w ściśle określonym czasie, np. do 1,5 mln osób w Trójmieście w ciągu miesiąca. Dysponując ekranami cyfrowymi, mogliśmy maksymalnie efektywnie wykorzystać czas emisyjny i adekwatnie zarządzać intensywnością, a co za tym idzie budżetem kampanii. W realizacji wykorzystaliśmy elementy sztucznej inteligencji, precyzyjny pomiar widowni dzięki technologii ARA oraz platformę i narzędzia od Hybrid. Natomiast dzięki uruchomieniu proof of play otworzyliśmy marketerom drogę do pozyskiwania od dostawców potwierdzonych, porównywalnych i transparentnie komunikowanych danych o realizowanej właśnie kampanii na nośnikach cyfrowych. Jesteśmy więc przygotowani do spodziewanego wzrostu zainteresowania marketerów kampaniami DOOH rozliczanymi na podstawie rzeczywistej widowni (rCPM).

MEDIA

Outdoor: Motorway 12 x 4 m – ogólnopolska sieć billboardów 12 x 4 m, 380 powierzchni w miastach i przy trasach ekspresowych i autostradach; MORE – sieć 450 ekranów DOOH w: Łodzi, Katowicach i miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu; MyLed – ekrany DOOH w 180 miastach Polski, połączone platformą do zarządzania kampaniami w trybie online; MobiJet 6 x 3 m – 32 powierzchnie, 16 samochodów reklamowych z billboardami backlight (dane własne firmy, II 2024)

Jet Line jest członkiem IAB, IGRZ oraz Pracodawców RP

HIT 2023

W ub.r. uruchomiliśmy nośniki sieci MORE w Szczecinie. Tym samym reklamy emitowane na naszych ekranach DOOH docierają do widzów w G8 – wszystkich największych miastach w Polsce. Nasza oferta cyfrowa zyskuje coraz większą popularność wśród reklamodawców – sprzedaż kampanii realizowanych w sieci MORE i na ekranach MyLed stanowi już blisko 40 proc. całej sprzedaży Jet Line. O roli i skali rozwoju tego obszaru świadczą również już dostępna wiedza analityczna oraz nowe narzędzia: dane o wielkości widowni i jej cechach demograficznych (wiek i płeć), kampanie realizowane w modelu programmatycznym oraz standard realizacji potwierdzony przez proof of play.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.