Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Grupa Radiowa Audytorium17

PAWEŁ PALUCH, prezes zarządu, z zespołem

REGIONALNE ROZGŁOŚNIE POLSKIEGO RADIA

Paweł Paluch
prezes zarządu
[email protected]

Piotr Bziuk
client service director
tel. 534 960 151
[email protected]

Martin Szczerbinski
account executive
tel. 577 899 499 
[email protected]

Katarzyna Patnaik
marketing manager
tel. 695804103
[email protected]

Kontakt
ul. Zygmunta Modzelewskiego 59
02-679 Warszawa
[email protected]
Audytorium17.pl

Audytorium17 to przedstawiciel 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia oraz sześciu programów lokalnych – anten miejskich: Radia RAM, Radia Freee, Radia Zielona Góra, Radia Gorzów, MC Radia i Radia Słupsk w dziedzinie zakupu czasu reklamowego i planowania kampanii reklamowych. Reprezentuje grupę radiową o ogólnopolskim zasięgu, który zapewnia ponad 100 nadajników naziemnych (FM) i multipleksy DAB+. Każda z rozgłośni regionalnych nadaje nie tylko na terenie danego województwa, ale i części województw ościennych, co zwiększa jej zasięg. Dzięki temu możemy zapewnić dotarcie przekazu reklamowego do słuchaczy w każdym regionie w Polsce, a także do słuchaczy wszystkich reprezentowanych stacji – komunikatu osadzonego w regionalnym lub lokalnym kontekście.

Tym, co wyróżnia regionalne rozgłośnie Polskiego Radia, jest bliskie dotarcie, nie tylko z mikrofonem i kamerą, do codziennych ważnych spraw każdej gminy, lokalnych problemów, a także nawiązanie bezpośrednich relacji z mieszkańcami. Każda z rozgłośni proponuje swoim słuchaczom audycje o tematyce publicystycznej, społecznej, sportowej i kulturalnej, którym przyświeca misja i rola medium publicznego.

W swojej ofercie posiadamy pakiet Audytorium17, w skład którego wchodzi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia, AudytoriumPremium, w skład którego wchodzi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia oraz sześć stacji miejskich, a także PowerFm. Jest to zestaw łączący pakiety RMF 3D i AudytoriumPremium – największy zasięgowy pakiet na polskim rynku reklamy radiowej.

 

W ramach kampanii informacyjno-promocyjnych realizujemy audycje, od produkcji po emisję. Każda może zawierać wstawkę regionalną, skierowaną do słuchaczy w danym obszarze. Zarówno antenowe kampanie spotowe, jak i audycje są wspierane przez serwisy internetowe i profile społecznościowe regionalnych rozgłośni Polskiego Radia.

MEDIA

Radio: 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia: Radio Białystok, Radio Gdańsk, Radio Katowice, Radio Kielce, Radio Koszalin, Radio Kraków, Radio Lublin, Radio Łódź, Radio Olsztyn, Radio Opole, Radio Poznań, Radio Pomorza i Kujaw, Radio Dla Ciebie, Radio Rzeszów, Radio Szczecin, Radio Wrocław i Radio Zachód, a także sześć stacji lokalnych, tzw. anten miejskich: Radio RAM, Radio Freee, Radio Zielona Góra, Radio Gorzów, MC Radio, Radio Słupsk – dotarcie: ponad 36 mln Polaków; średni zasięg dzienny: 3,7 proc. 1,172 mln słuchaczy (Krajowy Instytut Mediów, VII–XII 2023)

Internet: serwisy rozgłośni regionalnych i miejskich, w sumie 23 witryny – liczba realnych użytkowników: ponad 4,5 mln (dane własne, estymacja 2023), a także profile rozgłośni na Facebooku, Instagramie, X i YouTubie

Eventy: Letnia scena Radia Kraków, Ogólnopolski Festiwal Kultury Ludowej „Jawor u źródeł kultury”, Pływanie Na Byle Czym z Polskim Radiem Białystok, Radiowy Festiwal Teatralny – Monodram RFT, Radio Biwak – letnia audycja Polskiego Radia Rzeszów, Niebieski Mikrofon – Muzyczna Nagroda Polskiego Radia Białystok, Grand PiK – Konkurs Radia PiK i in.

Grupa Radiowa Audytorium17 jest członkiem IAA

HIT 2023

Już od kilku lat obserwujemy coraz większe zainteresowanie klientów nie tylko kampaniami na antenach regionalnych rozgłośni Polskiego Radia, lecz również realizowanymi w ich serwisach internetowych. W efekcie tej tendencji w minionym roku Audytorium17 osiągnęło najwyższe przychody ze sprzedaży reklamy w całym okresie swojej działalności. Na wynik wpłynęło ciągle poszerzające się portfolio klientów oraz elastyczna i transparentna polityka handlowa. Zajmujemy się także działaniami promocyjnymi związanymi z budowaniem wizerunku największej sieci radiowej, wspieramy kulturę i ważne działania społeczne.

 

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.