Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Bonnier Business Polska

JAN ROJEWSKI chief revenue officer

BIURO REKLAMY

Jan Rojewski
chief revenue officer
tel. 570 666 509
[email protected]

Iza Wieczorek 
head of agency sales
tel. 600 013 316
[email protected]

Sylwia Mizińska
head of direct sales
tel. 695 370 219
[email protected] 

Monika Tańska 
head of content marketing
tel. 600 873 333
[email protected]

Kontakt
[email protected]
https://bonnier.pl/kontakt/reklama/

Według badań prowadzonych przez IPA Touchpoints człowiek ma w ciągu dnia tylko osiem minut, które może przeznaczyć na konsumpcję reklam z uwagą. W dobie multiscreeningu, clutteru reklamowego, wszechobecnej cyfryzacji to bardzo mało. O ten czas rywalizują ze sobą wszyscy reklamodawcy. Jak więc zatrzymać użytkownika na dłuższą chwilę, zawalczyć o jego uwagę? W Bonnier Business Polska znamy odpowiedź na to pytanie.

Sukcesywnie od kilku lat realizujemy strategię opartą na content marketingu. Blisko 70 proc. przychodów reklamowych pochodzi właśnie z tego obszaru, co oznacza wzrost o 20 proc. (r/r). User oriented content to przewodnie hasło naszych działań. Budujemy historie marek i zwiększamy świadomość brandów naszych partnerów.

Pandemia jako akcelerator cyfryzacji przyczyniła się do rozwoju w tym obszarze również w Bonnier Business Polska. Zdaliśmy ten egzamin wyjątkowo dobrze, dzięki czemu ponad 80 proc. obrotów biura reklamy pochodzi z kanału digital – oznacza to 11-proc. wzrost w porównaniu do 2022 roku. Wskaźnik RPM w naszych serwisach wzrósł o blisko 40 proc.

Nasze witryny nieustająco cieszą się zaufaniem zarówno użytkowników, jak i marketerów. Dziennikarstwo na najwyższym poziomie, rzetelne treści, profesjonalizm, zrównoważona i dopasowana do potrzeb oferta reklamowa to elementy, dzięki którym brand safety jest w BBP faktem, a nie pustym frazesem. Dowodzą tego zarówno rosnący czas, jaki użytkownicy spędzają w naszych serwisach, jak i większa od prognozowanej przez rynek dynamika wzrostu przychodów reklamowych. Przy czym rekordowe zyski przyniosła nam w 2023 roku obecność na najważniejszych ogólnopolskich i międzynarodowych wydarzeniach gospodarczych i biznesowych, takich jak EKG, EKF, EFNI, Wall Street, Impact, Davos.

Także w tym roku, patrząc na prognozowany wzrost PKB i nasze możliwości, oczekujemy dwucyfrowej dynamiki przychodów. Zamierzamy osiągnąć ten wynik poprzez dalszy rozwój oferty kontentowej, zwłaszcza produktów audio i wideo, lecz również rozwijając formaty richmediowe i interaktywne. Planujemy też inwestycje w zwiększenie świadomości marki Bankier.pl wśród kadry zarządzającej potencjalnych partnerów. Zamierzamy również nadal rozwijać „Puls Biznesu” zarówno w druku, jak i stale uaktualnianym serwisie internetowym.

MEDIA

Internet: Bankier.pl – liczba odsłon (PV): 52 113 518, liczba realnych użytkowników (RU): 4 278 420, Pb.pl – PV: 4 689 842, RU: 1 581 606, Pit.pl – PV: 3 545 807, RU: 1 897 020, Arslege.pl – PV: 1 809 674, RU: 562 626, Lexlege.pl – PV: 1 688 991, RU: 647 190, Prnews.pl – PV: 124 887, RU: 14 742 (Gemius/PBI, Mediapanel, I 2024)

Prasa: „Puls Biznesu” – sprzedaż wydania: 13 321 egz. (PBC, IX 2023)

Eventy: Gazele Biznesu, Siła Przyciągania, Giełdowa Spółka Roku, Firmy Etyczne, Złoty Bankier, Zielona Gospodarka, Forum Dyrektorów Działów Prawnych, HR Summit, Polska Logistyka, 100 Kobiet Biznesu

NAGRODY

Najważniejsze źródło informacji dla polskich inwestorów wśród serwisów internetowych w Ogólnopolskim Badaniu Inwestorów przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych (16. raz z rzędu).

Bonnier Business Polska jest członkiem IAB

HIT 2023

Żyjemy w ciekawych a zarazem trudnych i dynamicznych czasach. Dlatego zdobycie zaufania i uwagi użytkownika staje się kluczowe w budowaniu relacji medium – czytelnik. Stąd już krok do wzmocnienia skuteczności przekazu reklamowego, czyli mówiąc wprost, do pozyskania budżetów klientów. Dlatego blisko 70 proc. przychodów biura reklamy Bonnier Business Polska pochodzi z obszaru content marketingu.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.