Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: biura reklamy

Wydanie: BIURA REKLAMY 2024

Gazeta.pl

BARTOSZ WYSOCKI dyrektor handlowy

BIURO REKLAMY

Bartosz Wysocki
dyrektor handlowy

Wojciech Siulkowski
dyrektor sprzedaży agencyjnej
[email protected]

Katarzyna Latała
dyrektorka działu współpracy z reklamodawcami
[email protected]

Kontakt
ul. Czerska 8/10,
00-732 Warszawa
[email protected]
www.reklama.gazeta.pl

W Gazeta.pl nieustannie dostosowujemy ofertę reklamową do zmieniającego się rynku. Naszym atutem są nie tylko niezwykle kompetentny zespół oraz szyte na miarę produkty mediowe, ale także szereg angażujących akcji zdobywających nagrody w Polsce i za granicą. Od lat rozwijamy ofertę contentmarketingową opartą na prowadzonych przez nas działaniach wykraczających poza klasyczne dziennikarstwo. Gazeta.pl jest jedynym portalem w Polsce z Deklaracją Redakcyjną, która zobowiązuje nas do angażowania się w ważne społecznie sprawy, takie jak m.in. prawa kobiet i społeczności LGBTQ+, ochrona klimatu czy walka z fake newsami. W Gazeta.pl wierzymy, że zaangażowanie pozwala markom się wyróżnić, dlatego dajemy naszym klientom jakościową przestrzeń do tego, by mogli mówić o ważnych dla nich tematach i wspieramy ich w realizacji ich strategii ESG.

 

Reklamodawcom zapewniamy zarówno stałą obecność na stronie głównej Gazeta.pl, będącej synonimem jakości, jak i w rozwijanych przez nas serwisach tematycznych, jak eDziecko.pl, Sport.pl czy Moto.pl, które także dostarczają szyte na miarę rozwiązania reklamowe w otoczeniu atrakcyjnych i poszukiwanych przez użytkowników treści. Mocno skupiamy się też na działaniach performance, co zapewnia naszym klientom mierzalne i wymierne efekty kampanii w postaci konkretnych wskaźników. W 2023 roku wdrożyliśmy narzędzie umożliwiające dotarcie do najbardziej zaangażowanych użytkowników – Ad Attention Pack (AAP). To emisja na niezwykle jakościowej powierzchni oraz na wyselekcjonowanych placementach reklamowych. Dodatkowo, w Gazeta.pl wciąż testujemy nowe rozwiązania oparte na wykorzystaniu danych. To podejście przynosi efekty – odnotowaliśmy ogromny wzrost sprzedaży produktów opartych na danych.

MEDIA

Internet: Gazeta.pl – liczba realnych użytkowników (RU): 16,1 mln, Kobieta.gazeta.pl – RU: 7,5 mln, Plotek.pl – RU: 6,7 mln, Sport.pl – RU: 6,3 mln, Wiadomosci.gazeta.pl – RU: 6,3 mln, Next.gazeta.pl – RU: 5,4 mln, eDziecko.pl – RU: 5,2 mln, Kultura.gazeta.pl – RU: 5,1 mln, Moto.pl – RU: 3,6 mln (Gemius/PBI, Mediapanel, I 2024)

Gazeta.pl (Agora) jest członkiem IAB

HIT 2023

W portalu Gazeta.pl nieustannie stawiamy na rozwój i poszukiwanie nowych, innowacyjnych rozwiązań.

W to podejście doskonale wpisuje się uruchomiony w ub.r. projekt Jedennewsdziennie.pl, czyli minimalistyczny serwis z eksperckim dziennikarstwem pozbawiony reklam i krzykliwych nagłówków. To nasza odpowiedź na panującą w mediach pogoń za jak największą liczbą odsłon. Stawiamy jednak nie tylko na jakościowy content, ale także troszczymy się o to, by był jak najbardziej zdywersyfikowany – od artykułów, przez materiały na social media i wideo, aż po podcasty. Co bardzo ważne, zawsze idzie on w parze z wysokiej jakości powierzchnią reklamową. 

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.