Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

WYDAWNICTWO PODATKOWE GOFIN

ANNA SZURKO kierownik marketingu

W minionym roku, w tym jakże dziwnym pandemicznym okresie, nie zauważyliśmy większych zmian w zachowaniu naszych klientów. Wprawdzie zainteresowanie reklamą w naszym dzienniku i na stronach WWW oraz usługą mailingu czy obecnością w naszych newsletterach w pierwszej połowie ub.r. nieznacznie spadło, ale w kolejnych miesiącach wszystko wróciło do normy. Oznacza to, że klienci cenią obecność swoich produktów i usług w otoczeniu naszych treści – informacji, analiz, opinii itp. przygotowywanych przez cenionych za kompetencje i doświadczenie dziennikarzy i ekspertów z dziedziny podatków, rachunkowości i prawa pracy. Najwyraźniej jest to wartościowy, cieszący się zaufaniem kontekst, w którym klienci chętnie promują swoje marki.

Oferta biura reklamy Wydawnictwa Podatkowego Gofin jest stale dostosowywana do potrzeb rynku reklamowego. Z tego to powodu pod koniec ub.r. wzbogaciliśmy ją o artykuły sponsorowane udostępniane na stronie głównej serwisu Gofin.pl. O tę bowiem formę komunikacji najczęściej upominali się nasi klienci.

Dużym zainteresowaniem cieszy się w dalszym ciągu usługa mailingu, głównie z uwagi na bazę adresów, którą stanowią kontakty wyselekcjonowane z bardzo szerokiego grona odbiorców naszych usług. Klienci mogą więc skierować swoją komunikację m.in. do pracowników wyższego szczebla (kadry zarządzającej), właścicieli firm, księgowych, pracowników działów kadr, wyspecjalizowanych pracowników administracyjnych itp. Nasza baza zawiera 20,5 tys. ich adresów.

Dużym zainteresowaniem cieszy się reklama w newsletterach – podatkowo-księgowym, wysyłanym trzy razy w miesiącu do 23,7 tys. odbiorców, i „Gazety Podatkowej” – ten drugi co poniedziałek i czwartek trafia do 17,8 tys. subskrybentów. Newslettery z informacjami m.in. o zmianach w przepisach, przypominające o ważnych terminach, zapewniają firmom bezpieczeństwo informacyjne.

MEDIA

Prasa: „Gazeta Podatkowa” – sprzedaż: 22 593 egz. (XII 2020, ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem)

Internet: Gofin.pl – liczba użytkowników: 1 560 711, Gazetapodatkowa.pl – liczba użytkowników: 57 693, Sgk.gofin.pl – liczba użytkowników: 22 717, Czasopismaksiegowych.gofin.pl– liczba użytkowników: 40 945, pakiet ponad 40 tematycznych serwisów specjalistycznych (serwisy satelickie) – liczba użytkowników: 683 673 (XI 2020, Google Analytics),

Inne: realizacja usługi mailingu, reklama w programie Druki Gofin, reklama w newsletterach

LUDZIE

Anna Szurko – kierownik marketingu
Joanna Herbut – specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowych

STRUKTURA

Biuro reklamy prowadzi sprzedaż powierzchni reklamowej w dzienniku „Gazeta Podatkowa”, serwisach internetowych Gofin.pl, SGK.gofin.pl, CzasopismaKsiegowych.pl Gazetapodatkowa.pl, SerwisBudzetowy.pl, serwisach satelickich. Zajmuje się również realizacją usługi mailingu, reklamą w programie Druki Gofin i reklamą w newsletterach.

KONTAKT

tel. 95 720 85 40, 95 720 85 50, 601 772 999
[email protected]
www.reklama.gofin.pl

HIT 2020

W odpowiedzi na wiele zapytań odnośnie do usługi reklamowej w postaci emisji artykułów reklamowych postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i w grudniu ub.r. poszerzyliśmy ofertę o możliwość emisji artykułu sponsorowanego w serwisie Gofin.pl. Jest to reklama w formie linku tekstowego wyświetlanego na stronie głównej portalu w zakładce Sygnały Dnia. Po kliknięciu w link użytkownikowi zostaje wyświetlona podstrona w domenie Gofin.pl z pełną treścią artykułu. Nie ma wątpliwości, że właśnie ta forma reklamy jest nowym źródłem ruchu na stronach internetowych i ma wiele zalet – jest doskonałym sposobem promocji firmy oraz budowania pozytywnego wizerunku i autorytetu marki, przyczynia się do wzrostu sprzedaży, choć nie namawia wprost do kupna, za to przedstawia zalety produktu lub usługi. Taką usługę reklamową polecamy firmom, instytucjom, klientom indywidualnym chcącym dotrzeć do: właścicieli firm, przedsiębiorców, podatników, płatników składek, służb płacowo-kadrowych, specjalistów z zakresu BHP, służb kontrolnych, praktyków ubezpieczeniowych, doradców podatkowych i innych organów podatkowych, biur podatkowych, służb finansowo-księgowych, osób prowadzących działalność gospodarczą, biegłych rewidentów, pracowników kadrowych, administracyjnych, specjalistów i osób uprawiających wolne zawody, pracowników handlu i usług.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.