TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Czerwiec 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czy reklamy zbawią świat?

Czy to wizerunkowo, czy finansowo ekologiczne akcje muszą się opłacać (fot. Artem Beliaikin/ Unsplash)

Firmy, które trend eko promują, wiedzą, że same też muszą być eko. Nawet jeśli to kosztuje. Bo zysk liczy się nie tylko zerami na koncie.

O ekoświadomość dbają już nie tylko tematyczne fundacje i aktywiści. W walkę o czystą planetę i życie następnych pokoleń włączają się celebryci, politycy i artyści oraz firmy, którym nie jest wszystko jedno.

EKO NAJGORĘTSZYM TRENDEM 2019

Eliminacja słomek lub zastępowanie ich przyjaznymi dla środowiska zamiennikami, wędrowanie do kawiarni z własnym kubkiem czy termosem, korzystanie z wielorazowych toreb na zakupy, oszczędzanie wody, wspieranie firm odzieżowych posiadających ekologiczne certyfikaty – to praktyki, które na stałe zagościły w naszym codziennym życiu. – Trend eko jest widoczny właściwie wszędzie: od produktów przez politykę aż po zachowania ludzi, bo coraz częściej odczuwamy, jak szkodzimy środowisku – mówi Paulina Dzieniakowska, e-commerce strategy planner w agencji Pathfinder 23. Widzą to także twórcy marek, które prześcigają się w byciu eko. A to skutkuje także coraz bardziej chwytliwymi kampaniami reklamowymi i wprowadzaniem w swoich firmach nawyków, które mają zagościć na stałe.

Pomysły przybierają coraz to bardziej zaskakujące formy. I co ważne, działania wcale nie są zarezerwowane tylko dla wielkich korporacji i znanych twarzy. Portal Noizz, po ogromnym sukcesie akcji „Tu pijesz bez słomki”, rozpoczął kolejną, zatytułowaną: „Coś dla planety”. „Każdy, robiąc nawet jedną rzecz, może przyczynić się do poprawy warunków ekologicznych i klimatycznych. Małe gesty liczą się, gdy robią je miliony” – czytamy w opisie. Ambasadorami inicjatywy są m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Lara Gessler, ale deklarację zmiany może złożyć każdy.

Natalia Ryńska

Pozostałe tematy weekendowe

Kina na dużym minusie, czekają na hitowe premiery
TVP Sport. Drogo i dobrze
Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.





Tu wpisz kod jeśli dostałeś go mailem kupując dostęp w redakcji „Press”. Więcej informacji w regulaminie.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.