Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowość w konkursie AD wo/MAN Roku 2018. Wyłonimy AD Marketera Roku

Do 29 marca trwa głosowanie w siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku.

Ludzie reklamy wybierają w nim osoby, które zasłużyły na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2018 roku. Każda firma z branży reklamy ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej z trzech kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Podczas tegorocznej, siódmej edycji konkursu AD wo/MAN zostanie wręczona nowa nagroda – AD Marketer Roku 2018. Motywacją do jej utworzenia było przeświadczenie, że często o sukcesie kampanii w równym stopniu co praca agencji reklamowej i domu mediowego decyduje udana współpraca z odważnym i profesjonalnym marketerem pracującym po stronie klienta.

Tytuł AD Marketera Roku przyznawany będzie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych.

O nagrodzie AD Marketer Roku 2018 mówi Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Wybór AD Marketera Roku 2018 odbędzie się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm reklamowych może wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również spośród swoich klientów), przyznając im odpowiednio liczbę punktów – 5, 3 lub 1. Kandydaci do tytułu nie mogą być pracownikami agencji reklamowej, domu mediowego, firmy produkcyjnej, postprodukcyjnej lub studia dźwiękowego.

W etapie drugim, po podliczeniu liczby nominacji, ostatecznego wyboru zwycięzcy dokona jury w tajnym głosowaniu. Jego członkami będą przedstawiciele podmiotów uprawnionych do głosowania, dziennikarze magazynu „Press”, przedstawiciel Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz naukowiec zajmujący się marketingiem i biznesem. Jury będzie zwracać zarówno na łączną liczbę punktów nominacyjnych, jak i w równym stopniu na treść uzasadnień, w których zawierać się będą odpowiedzi na pytania o wyniki biznesowe kandydata, innowacyjność jego działań oraz postawę etyczną.

Szczegóły i regulamin nagrody AD Marketer na Adman.press.pl.

Tak jak w ubiegłym roku, tytuł AD wo/MAN Roku przyznany zostanie przedstawicielowi agencji reklamowej i domu mediowego.

Nominowani z agencji reklamowych:
1. Patrycja Bruź-Soniewicka, chief operating officer BNG
2. Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO
3. Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine
4. Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group
5. Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London

Nominowani z domów mediowych:
1. Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce
2. Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska
3. Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska
4. Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media
5. Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media, managing director Value Media

Laureatów siódmej edycji konkursu AD wo/MAN Roku 2018 poznamy podczas kwietniowej gali w Warszawie.

Organizatorem konkursu jest magazyn "Press".

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.

Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.

Patroni medialni: Marketer+, Social Press.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora szacuje wzrost rynku reklamy na 2,5-4,5 proc. w 2019 roku

Wydatki na reklamę w internecie mają wzrosnąć o 5-8 proc. (fot. pixabay.com)

W 2018 roku wydatki reklamowe wzrosły o 7,5 proc. w porównaniu z 2017 rokiem - wynika z szacunków Agory SA. Spółka na br. prognozuje 2,5-4,5 proc. wzrostu.

Według Agory wartość wydatków reklamowych w 2018 roku wyniosła ok. 9,6 mld zł. Reklamodawcy zwiększyli wydatki na internet (o 13,5 proc.), telewizję (o 6,5 proc.), kino (o 6 proc.), radio (o 5,5 proc.) i reklamę zewnętrzną (o 5 proc.). Mniej przeznaczyli na reklamy w prasie (o 7 proc.).

Agora spodziewa się w br. wzrostu rynku reklamowego w przedziale od 2,5 do 4,5 proc. w porównaniu z 2018 rokiem. Wydatki na reklamę w internecie mają wzrosnąć o 5-8 proc., w telewizji, radiu i outdoorze - o 2-4 proc., a w kinie - o 1-3 proc. Dla prasy spółka spodziewa się spadków rzędu 8-10 proc. w przypadku czasopism i 11-13 proc. w dziennikach.

(KOZ, 11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.