Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD wo/MAN 2018. Adrian Kawecki ogłasza nominację w kategorii Domy mediowe

Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska jest nominowany w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Domy mediowe. Jego nominację ogłosił Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.

Przez pięć kolejnych dni w„Presserwisie” i na Press.pl będziemy prezentować wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.

Press

W kategorii Domy mediowe pierwszym nominowanym jest Piotr Piętka, który dzięki sprawnemu zarządzaniu Publicis Media Polska w 2018 roku awansował na co-CEO Publicis Groupe Polska. Zarządza obecnie grupą wraz z Tomaszem Pawlikowskim. Piętka był CEO Publicis Media od 2016 roku. Miał pod opieką domy mediowe: Starcom, Zenith, Spark Foundry i Blue 449, a także agencje: Performics i LiquidThread. Nadzorowany przez niego Starcom osiągnął doskonałe wyniki w 2018 roku - w raporcie „Panorama Reklamy” magazynu „Press” dom ten otrzymał tytuł Sukces Roku. Piętka zasiadał w jury Effie i Mixx Awards. Jest członkiem rady programowej XI edycji Forum IAB. Karierę w branży marketingowej rozpoczął w 1996 roku.

Nominację w tej kategorii ogłosił Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

⇒ Zobacz też pierwszą nominację w kategorii Agencje reklamowe

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). 

Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”. 

Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska. 

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads. 

Patroni medialni: Marketer+, Social Press.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu. (CP)

RAQ

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

OGŁOSZENIE

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 05, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wideo w akcji": Tomasz Kammel o pułapkach czyhających na marki

Zapraszamy na nowy odcinek programu "Wideo w akcji" realizowanego w studiu TVIP.

Tomasz Kammel w rozmowie z Honoratą Gawlas:
- wskazuje błędy, które popełniają marketerzy podczas projektowania przekazów wideo
- podaje 3 powody dla których ludzie chcą oglądać wideo
- dzieli się doświadczeniami z produkcji internetowych dla marek
- zdradza skuteczny sposób tworzenia eksperckich treści

Link do rozmowy: http://bit.ly/2N8Lx2V

(05.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.