Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fotorelacja z gali AD wo/MAN Roku 2018

Gala AD wo/MAN Roku 2018 (fot. Adam Jagielak, Wojciech Artyniew)

Za nami gala AD wo/MAN Roku 2018. W warszawskiej Villi Foksal wręczyliśmy nagrody za sukcesy w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w branży.

ZOBACZ FOTORELACJĘ Z GALI: 

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.

Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.

Patroni medialni: Marketer+, Social Press. 

Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(12.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB&tribal zmienia nazwę na DDB Warszwa

DDB&tribal wróciła do nazwy DDB Warszawa

Agencja DDB&tribal wróciła do nazwy DDB Warszawa, ma nowe logo.

Międzynarodowa agencja zmieniła nazwę w Polsce. Tak jak inne agencje w sieci, które mają teraz ujednoliconą identyfikację wizualną. Zmiana ma symbolizować pełną integrację usług i pokazywać, że DDB w Warszawie jest w pełni zintegrowaną agencją komunikacji.

Wendy Clark, globalna CEO sieci DDB, zaproponowała nową wizję dla DDB, której symbolem jest nowe logo. - W czasach, kiedy wszystko jest cyfrowe, digital nie istnieje jako oderwana dziedzina i nie istnieją tradycyjne media, to podział na specjalizacje stracił sens. Dziś potrzebne są idee, które rozprzestrzeniają się i promieniują wszędzie, poczynając od posta na Facebooku, na YouTube kończąc - wyjaśnił Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa.

 

 

 

(AMS, 15.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.