Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD wo/MAN 2018. Gutkowski ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe

Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce i global e-commerce lead w Molecular BBDO, jest trzecią osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Agencje reklamowe. Jego nominację ogłosił Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB & tribal.

W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.

Przez kolejne dni w„Presserwisie” i na Press.pl będziemy prezentować wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.

Press

W kategorii Agencje reklamowe trzecim nominowanym jest Igor Kaleński - prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO.

Zarządzana przez niego agencja, mimo dużych inwestycji w zespół, zakończyła miniony rok niemal 60-procentowym wzrostem przychodów. Inwestycje w rozwój kompetencji działów Global E-commerce Hub i BBDO Warszawa Section 48 pozwoliły agencji zaistnieć na globalnym rynku. Kaleński wcześniej pełnił funkcję prezesa Grupy Saatchi & Saatchi w Polsce, był również prezesem agencji MRM Momentum Worldwide, należącej do McCann Worldgroup. Jest członkiem rady nadzorczej SKM SAR (wcześniej był jego prezesem), arbitrem Komisji Etyki Reklamy oraz członkiem grupy doradczej Rady Promocji Polski przy MSZ.

Nominację w tej kategorii ogłosił Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB & tribal.

⇒ Zobacz drugą nominację w kategorii Agencje reklamowe

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.

Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.

Patroni medialni: Marketer+, Social Press.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.

(CP, 06.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.