Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Pańczyk i Izabela Albrychiewicz z tytułem AD wo/MAN 2018

AD wo/MAN Roku 2018: Izabela Albrychiewicz i Anna Pańczyk (fot. Adam Jagielak)

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce - w kategorii Domy mediowe. Organizowana przez magazyn „Press” gala wręczenia nagród odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od siedmiu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie zagłosowało 77 podmiotów. 

Anna Pańczyk, zwyciężczyni w kategorii Agencje reklamowe, uzyskała w głosowaniu 149 pkt. Została doceniona m.in. „za przebicie się na konkurencyjnym męskim europejskim rynku”, „za to, że idzie przez ten rynek jak burza” i „za to, że konsekwentnie umacnia swoją markę osobistą i pozycję w branży reklamowej - od teraz na arenie globalnej”.

- Usłyszałam, że spotykamy się dziś w starym, dobrym gronie. To jest niezwykłe grono. Chciałabym podziękować wszystkim kolegom i koleżankom. Bo bycie w takim gronie, to jest zaszczyt. Dziękuję przede wszystkim za to, że uznaliście, że po tych 20 latach dopięłam swego. Niezwykle ważne było pierwsze 10 lat w Saatchi, kolejne pięć w Change. Ale nieważne, ile czasu spędzałam w poszczególnych firmach, ważni byli ludzie - mówiła, odbierając nagrodę, Anna Pańczyk.

AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe została Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, zdobywając 121 pkt. Doceniono ją m.in. „za awans na głównodowodzącą podmiotem na rynku mediowym, który odpowiada za co trzecią złotówkę wydaną w imieniu klientów” i „za spektakularnie przeprowadzoną integrację mocnych domów mediowych MEC i Maxusa, zakończoną praktycznie bez strat”. Izabela Albrychiewicz już wcześniej otrzymała tytuł Ad wo/MAN Roku 2014.

- Pięć lat temu pierwszy raz odebrałam tę nagrodę, jako pierwsza kobieta w branży reklamowej. Bardzo dziękuję tym, którzy głosowali. To niesamowita nagroda, zwłaszcza, że zaczęłam nową rolę dziewięć dni temu, jako prezes GroupM. Także jest to dobry znak i dobry początek mojego nowego rozdziału - mówiła, odbierając nagrodę Izabela Albrychiewicz.

W kategorii Agencje reklamowe drugie miejsce zdobył Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine (106  pkt). Trzecie - Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO  (61 pkt). 

Drugie miejsce w kategorii Domy mediowe zdobył Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska (66 pkt). Trzecie - Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media (65 pkt).

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press. 
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.