Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

AD wo/MAN 2018. Kamińska ogłasza nominację w kategorii Agencje reklamowe

Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, jest piątą osobą nominowaną w konkursie AD wo/MAN 2018 roku w kategorii Agencje reklamowe. Jego nominację ogłosiła Katarzyna Kamińska, executive vice president Hill+Knowlton Strategies Poland.

W konkursie AD wo/MAN 2018 roku środowisko reklamy wybierze dwóch zwycięzców – w kategoriach Agencje reklamowe i Domy mediowe - którzy zasłużyli na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w minionym roku.

Przez kolejne dni w„Presserwisie” i na Press.pl prezentowaliśmy wszystkich nominowanych w konkursie AD wo/MAN. Głosowanie środowiska rusza 11 marca – uczestniczyć w nim mogą agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe oraz, po raz pierwszy, domy produkcyjne, studia postprodukcyjne, studia dźwiękowe i agencje public relations.

Press

W kategorii Agencje reklamowe piątym i ostatnim nominowanym jest Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine, jednej z największych i najbardziej utytułowanych spośród niezależnych agencji na rynku. Zatrudnia ona ponad 100 osób w dwóch oddziałach – warszawskim i poznańskim. Dynamika przychodów tej lokalnej agencji od kilku lat jest na dwucyfrowym poziomie. W 2018 roku wyniosła 20 proc. i to mimo inwestycji w zespół oraz nowe kompetencje. Agencja ma na koncie wyróżnienia w „Panoramie Reklamy” magazynu „Press”: Zaufanie Roku (2016), Wynik Roku (2017) i Skuteczność Roku (2018).

Krzemień jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska (nadzorującej program certyfikacji DIMAQ), a także członkiem rady programowej Forum IAB i konkursu Mixx Awards. Jest także wykładowcą warszawskiej Akademii Leona Koźmińskiego i jurorem wielu konkursów reklamowych w Polsce. Ponadto autorem książek o zarządzaniu i e-marketingu, twórcą firmowego bloga (blog.goldensubmarine.com), który rozwija od ponad 11 lat.

Jego nominację ogłosiła Katarzyna Kamińska, executive vice president Hill+Knowlton Strategies Poland.

⇒ Zobacz czwartą nominację w kategorii Agencje reklamowe

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Głosowanie firm z branży reklamy potrwa od 11 marca do 29 marca br. Każda firma ma prawo do jednego głosu i może wskazać od jednego do trzech nominowanych w każdej kategorii (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Organizatorem konkursu jest magazyn „Press”.

Partnerzy: Wirtualna Polska, Provident Polska, Orange Polska.

Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, Platige Sound, Villa Foksal, Smartest Heads.

Patroni medialni: Marketer+, Social Press.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2018 ogłosimy w kwietniu.

(CP, 08.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zjazd Rynku Reklamy 2019 z rekordową frekwencją

Zwycięski zjazd drużyny Polsat Media (fot. materiały prasowe)

Drużyna Polsat Media zwyciężyła w Zjeździe Kreatywnym organizowanym w ramach Zjazdu Rynku Reklamy 2019 w Zakopanem. W imprezie wzięło udział blisko 700 osób.

Tegoroczna edycja Zjazdu Rynku Reklamy miała najliczniejszą frekwencję w historii imprezy. Przed rokiem uczestników było ok. 550. - Duża frekwencja to efekt m.in. tego, że projekt stał się platformą, którą nasi goście, sponsorzy i partnerzy coraz częściej wykorzystują do własnych aktywności promocyjnych, szkoleniowych i integracyjnych. Uczestnicząc w Zjeździe można nawiązać kontakty z przedstawicielami kilkudziesięciu najistotniejszych firm i organizacji funkcjonujących na rynku - mówi Marek Szafarz, szef agencji Mediasplit, organizatora Zjazdu Rynku Reklamy.

Pierwsze miejsce w Zjeździe Kreatywnym zajęła drużyna Polsat Media, drugi był zespół 4fun Media, a trzeci Havas Media. Zjazdy były oceniane przez jury w składzie: Damian Michałowski (Radio Zet), Mariusz Spisz (Multikino Media), Karolina Szostak (Polsat), Arkadiusz Gawlak (AMS), Agnieszka Wasiak (Wirtualna Polska), Jacek Koskowski (BBC Studios), Wojciech Piwocki (IMS SA) i przewodniczący Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR).

W slalomie wzięło udział 80 zawodników. W rywalizacji kobiet na nartach zwyciężyła Katarzyna Sobolewska, a na snowboardzie Karolina Dobrzyńska. W kategorii mistrzowskiej najlepsza była Magda Makowska. Wśród mężczyzn jadących na nartach najlepszy był Kasper Orkisz, a na snowboardzie zwyciężył Artur Manista. W kategorii mistrzowskiej wygrał Krzysztof Mocek.

Tegorocznymi sponsorami strategicznymi imprezy byli: Polsat Media, Multikino Media oraz AMS. Sponsorami wspierającymi: BBC Studios, IMS SA oraz Wirtualna Polska.

Partnerami branżowymi Zjazdu Rynku Reklamy były Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz polski oddział IAA. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn „Press”.

Wśród pozostałych partnerów oraz fundatorów nagród znalazły się takie firmy jak: AdPrime, Agora, wyborcza.pl, gazeta.pl, sport.pl, TOK FM, Flying Bisons,  Magazyny Agora, Tandem Media, Helios, Move TV, Eventroom, BBC Earth, BBC Brit, BBC First, BBC Lifestyle, Cbeebes, Adventure Sport, POC, Rossignol, Sailing Poland, Zdrovit, LEMON, Radio ZET, Amundsen, Jim Beam, Auchentoshan, Gorzka Żołądkowa, Fastline Racing Advertising, PepsiCo oraz Stacja Narciarska Suche.

(PAZ, 10.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.