Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Lubelska Ad Marketerem Roku 2018

Ad Marketer Roku 2018 Małgorzata Lubelska i Arkadiusz Gwizdek, który zajął drugie miejsce (fot. Wojciech Artyniew)

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala AD wo/MAN Roku 2018 odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł Ad Marketera Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. 

Wybór Ad Marketera Roku 2018 odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (m.in. agencje reklamowe, agencje PR, domy mediowe, studia producenckie) mogła wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również swoich klientów). Zagłosowały 44 firmy, które wskazały 49 kandydatów. W drugim etapie o wyborze decydowali jurorzy w składzie: Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), prof. dr hab. Krzysztof Obłój (Akademia L. Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski), Piotr Piętka, (Publicis Groupe Polska), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Piotr Bieńko (Codemedia), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agata Małkowska-Szozda ("Press"), Andrzej Skworz ("Press"). 

Tytuł Ad Marketera 2018 otrzymała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Została doceniona m.in. za to, że „nie przestaje zaskakiwać w kwestionowaniu status quo na rynku piwa w Polsce” i „wyprzedza konkurencję w innowacjach”.

- Ta nagroda pokazuje, że warto inwestować i robić dobre reklamy. Robimy dobre reklamy, piękne, estetyczne. Natomiast reklamy są też inwestycją i przekładają się na wyniki - mówiła, odbierając nagrodę, Małgorzata Lubelska.

Drugie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Trzecie - Aleksandra Szywilewska, kierownik marketingu sieci Lidl Polska.

Głównym partnerem kategorii AD Marketer Roku 2018 jest Publicis Groupe Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 domy mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.