Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Lubelska Ad Marketerem Roku 2018

Ad Marketer Roku 2018 Małgorzata Lubelska i Arkadiusz Gwizdek, który zajął drugie miejsce (fot. Wojciech Artyniew)

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala AD wo/MAN Roku 2018 odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł Ad Marketera Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. 

Wybór Ad Marketera Roku 2018 odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (m.in. agencje reklamowe, agencje PR, domy mediowe, studia producenckie) mogła wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również swoich klientów). Zagłosowały 44 firmy, które wskazały 49 kandydatów. W drugim etapie o wyborze decydowali jurorzy w składzie: Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), prof. dr hab. Krzysztof Obłój (Akademia L. Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski), Piotr Piętka, (Publicis Groupe Polska), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Piotr Bieńko (Codemedia), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agata Małkowska-Szozda ("Press"), Andrzej Skworz ("Press"). 

Tytuł Ad Marketera 2018 otrzymała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Została doceniona m.in. za to, że „nie przestaje zaskakiwać w kwestionowaniu status quo na rynku piwa w Polsce” i „wyprzedza konkurencję w innowacjach”.

- Ta nagroda pokazuje, że warto inwestować i robić dobre reklamy. Robimy dobre reklamy, piękne, estetyczne. Natomiast reklamy są też inwestycją i przekładają się na wyniki - mówiła, odbierając nagrodę, Małgorzata Lubelska.

Drugie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Trzecie - Aleksandra Szywilewska, kierownik marketingu sieci Lidl Polska.

Głównym partnerem kategorii AD Marketer Roku 2018 jest Publicis Groupe Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 domy mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Pańczyk i Izabela Albrychiewicz z tytułem AD wo/MAN 2018

AD wo/MAN Roku 2018: Izabela Albrychiewicz i Anna Pańczyk (fot. Adam Jagielak)

Anna Pańczyk, CEO Grey Group i Grey London, została AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Agencje reklamowe, a Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce - w kategorii Domy mediowe. Organizowana przez magazyn „Press” gala wręczenia nagród odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od siedmiu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest w głosowaniu agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie zagłosowało 77 podmiotów. 

Anna Pańczyk, zwyciężczyni w kategorii Agencje reklamowe, uzyskała w głosowaniu 149 pkt. Została doceniona m.in. „za przebicie się na konkurencyjnym męskim europejskim rynku”, „za to, że idzie przez ten rynek jak burza” i „za to, że konsekwentnie umacnia swoją markę osobistą i pozycję w branży reklamowej - od teraz na arenie globalnej”.

- Usłyszałam, że spotykamy się dziś w starym, dobrym gronie. To jest niezwykłe grono. Chciałabym podziękować wszystkim kolegom i koleżankom. Bo bycie w takim gronie, to jest zaszczyt. Dziękuję przede wszystkim za to, że uznaliście, że po tych 20 latach dopięłam swego. Niezwykle ważne było pierwsze 10 lat w Saatchi, kolejne pięć w Change. Ale nieważne, ile czasu spędzałam w poszczególnych firmach, ważni byli ludzie - mówiła, odbierając nagrodę, Anna Pańczyk.

AD wo/MAN Roku 2018 w kategorii Domy mediowe została Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM, zdobywając 121 pkt. Doceniono ją m.in. „za awans na głównodowodzącą podmiotem na rynku mediowym, który odpowiada za co trzecią złotówkę wydaną w imieniu klientów” i „za spektakularnie przeprowadzoną integrację mocnych domów mediowych MEC i Maxusa, zakończoną praktycznie bez strat”. Izabela Albrychiewicz już wcześniej otrzymała tytuł Ad wo/MAN Roku 2014.

- Pięć lat temu pierwszy raz odebrałam tę nagrodę, jako pierwsza kobieta w branży reklamowej. Bardzo dziękuję tym, którzy głosowali. To niesamowita nagroda, zwłaszcza, że zaczęłam nową rolę dziewięć dni temu, jako prezes GroupM. Także jest to dobry znak i dobry początek mojego nowego rozdziału - mówiła, odbierając nagrodę Izabela Albrychiewicz.

W kategorii Agencje reklamowe drugie miejsce zdobył Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine (106  pkt). Trzecie - Igor Kaleński, prezes grupy BBDO w Polsce oraz global e-commerce lead w Molecular BBDO  (61 pkt). 

Drugie miejsce w kategorii Domy mediowe zdobył Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe Polska (66 pkt). Trzecie - Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group, CEO Arena Media (65 pkt).

Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Domy Mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Główny partner kategorii AD Marketer Roku 2018: Publicis Groupe Polska.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press. 
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.