Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
TANK GROUP

LUCYNA STRÓŻAK head of production WOJCIECH JEŻOWSKI creative head, partner MAGDA OLAK CEO, executive producer, partner
ADRES, KONTAKT
03-971 Warszawa, ul. Koreańska 3
+22 844 74 84
[email protected]
www.tankgroup.pl
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Magda Olak – CEO, executive producer, partner
Wojtek Jeżowski – creative head, partner
Lucyna Stróżak – head of production
ROK POWSTANIA: 2018
LICZBA PRACOWNIKÓW: 15
LICZBA DNI ZDJĘCIOWYCH W 2019 ROKU: 60
KRÓTKO O FIRMIE
TANK Group to połączenie kompetencji dwóch studiów: TANK i Black Rabbit. Główny obszar działalności to: digital, interactive storytelling, branded entertainment, ATL. Dysponujemy unikatową na polskim rynku ofertą realizacji filmów interaktywnych wykorzystywanych m.in. do szkoleń, rekrutacji czy generowania leadów. Rozszerzyliśmy działalność o produkcje filmów fabularnych. Pracujemy nad developmentem dwóch seriali.
ZASOBY WŁASNE
Wewnętrzny dział postprodukcji, sprzęt zdjęciowy i oświetleniowy do produkcji mobilnych i digitalowych.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Współpraca projektowa z reżyserami polskimi i zagranicznymi. Wewnętrzny dział researchu.
ZAUFALI NAM:
• Trend Micro
• Bolsius
• PKO BP (Agencja Warszawa)
• Grupa Żywiec (VML&YR)
• Grupa Lotos SA
• T-Mobile (DDB)
• IKEA (VML&YR)
• Huawei (Digitas Poland)
PRODUKCJE POZAREKLAMOWE
Na zlecenie Trend Micro USA, globalnej firmy zajmującej się cyberbezpieczeństwem, zrealizowaliśmy serię sześciu anglojęzycznych filmów edukacyjnych, o łącznym czasie trwania ponad 30 minut. Filmy przedstawiają skutki ataków hakerskich, z którymi mogą spotkać się w codziennej pracy użytkownicy w tak różnych miejscach jak szpital, fabryka czy duża korporacja.
Seria powstała na potrzeby edukacji specjalistów i jest wykorzystywana na stronach internetowych Trend Micro, targach i szkoleniach na całym świecie.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

TYTUŁ: „UNDISCOVERED”
ROK PRODUKCJI: 2019
KLIENT: HUAWEI (DIGITAS POLAND)
W 2019 roku HUAWEI zorganizował ogólnoświatowy konkurs fotograficzny InFocus Awards. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowaliśmy cztery filmy zachęcające użytkowników do wzięcia udziału w konkursie i nadsyłania własnych zdjęć lub krótkich filmów wykonanych telefonami HUAWEI.
Scenariusze wymagały znalezienia nieznanych nikomu miejsc, daleko od utartych szlaków turystycznych. Poszukiwanie lokacji było największym wyzwaniem produkcyjnym – idea konkursu opierała się na odkrywaniu miejsc jeszcze nieodkrytych, jednocześnie wystarczająco dostępnych dla ekipy filmowej. Szeroko zakrojoną dokumentację i zdjęcia przeprowadziliśmy w Norwegii, Kanadzie i Austrii.
Wszystkie filmy nakręcone zostały przy użyciu telefonu HUAWEI P30 Pro. Realizacja ujęć filmowych telefonem, choć na pierwszy rzut oka wydaje się prostsza niż przy wykorzystaniu zwykłej kamery, postawiła przed nami dużo wyzwań technicznych związanych m.in. z konwersją materiałów do dalszej obróbki czy też instalacją dodatkowego oprogramowania pozwalającego na ostrzenie obrazu. Liczne testy przeprowadzone jeszcze przed zdjęciami w Warszawie pozwoliły nam przygotować się na ewentualne wyzwania natury technicznej.
W Norwegii oraz Kanadzie przeprowadziliśmy lokalny casting na bohaterów, w Austrii natomiast występowali lokalni influencerzy marki.
Reklamy wyreżyserował Marcin Filipowicz, operatorem był Mateusz Skalski
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
