Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020

LEMON

JAROSŁAW GAJEWSKI prezes zarządu

ADRES, KONTAKT

02-203 Warszawa, ul. Kurhan 11
[email protected]
www.lemonfilm.pl

ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY

Jarosław Gajewski – prezes zarządu
Maciej Czapiewski, Paweł Stawiński – członkowie zarządu

ROK POWSTANIA: 1999

LICZBA PRACOWNIKÓW: 20

KRÓTKO O FIRMIE

W Lemon już od ponad 20 lat tworzymy angażujące treści oparte na inspirujących opowieściach naszych klientów, które mają być przede wszystkim skutecznym narzędziem sprzedażowym. Nasza oferta produkcyjna obejmuje trzy specjalizacje: filmy reklamowe, sesje zdjęciowe i content development. Ponadto zapewniamy pomoc i wsparcie w zakresie tworzenia scenariuszy i storyboardów, a także kreatywnego podejścia do procesu produkcji.

Press

MACIEJ CZAPIEWSKI członek zarządu

ZASOBY WŁASNE

Lemon Studio dysponuje własnym sprzętem filmowym i pozostałym wyposażeniem technicznym. Oferuje również usługi postprodukcyjne (online, offline, grading, animacja) oraz wsparcie koordynatorów postprodukcji.

MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI

Współpraca z reżyserami reprezentowanymi przez agencje i freelancerami.

ZAUFALI NAM:

• CCC
• Oshee
• Lidl
• Alior Bank
• Wawel SA
• Ferrero
• Danone
• Polpharma
• L’Oréal
• Tarczyński

Press

PAWEŁ STAWIŃSKI członek zarządu

PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU

• „Fizjoterapia porusza”, 2019, Krajowa Izba Fizjoterapeutów
Kampania społeczna promująca fizjoterapię, w ramach której powstały trzy spoty o tym, jak fizjoterapia przywraca sprawność pacjentom w różnym wieku.

• „#DobryKierowca”, 2020, PKN Orlen
Najnowsza odsłona kampanii z Robertem Kubicą pokazuje, że bycie dobrym kierowcą jest dziecinnie proste. Jej głównym celem jest promowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.

• „Rozmiar rozmiarowi nierówny”, 2019, CCC
W serii krótkich filmów promujących innowacyjną usługę Esize.me, cyfrowy skaner stóp, wystąpili Dorota Wellman i Marcin Prokop.

NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

Press

TYTUŁ: BRANDOWE KAMPANIE WIZERUNKOWE I SPRZEDAŻOWE
ROK PRODUKCJI: 2015-2020
KLIENT: CCC

Najciekawszymi realizacjami Lemon z ostatnich lat są kampanie reklamowe dla marek należących do Grupy CCC, jak Gino Rossi, Lasocki i Esize.me, w tym sezonowe kampanie CCC pod hasłem „Go for more”.

Z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych na świecie, współpracujemy nieprzerwanie od 2015 roku, a realizacja obejmuje produkcję serii filmów reklamowych i sesji zdjęciowych. Materiały produkowane są na potrzeby kampanii telewizyjnych, digital (w tym social media) oraz na cyfrowe nośniki digital signage, zlokalizowane w stacjonarnych punktach sprzedaży. Zdjęcia z sesji wykorzystywane są również w materiałach drukowanych (POS, prasa) i kampaniach offline (outdoor).

Realizacje niezmiernie skomplikowane logistycznie i produkcyjnie ze względu na konieczność dostosowania lokacji do pory roku, pod którą realizowana jest dana kampania.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.