Wydanie: STUDIA PRODUKCYJNE 2020
LEMON

JAROSŁAW GAJEWSKI prezes zarządu
ADRES, KONTAKT
02-203 Warszawa, ul. Kurhan 11
[email protected]
www.lemonfilm.pl
ZESPÓŁ ZARZĄDZAJĄCY
Jarosław Gajewski – prezes zarządu
Maciej Czapiewski, Paweł Stawiński – członkowie zarządu
ROK POWSTANIA: 1999
LICZBA PRACOWNIKÓW: 20
KRÓTKO O FIRMIE
W Lemon już od ponad 20 lat tworzymy angażujące treści oparte na inspirujących opowieściach naszych klientów, które mają być przede wszystkim skutecznym narzędziem sprzedażowym. Nasza oferta produkcyjna obejmuje trzy specjalizacje: filmy reklamowe, sesje zdjęciowe i content development. Ponadto zapewniamy pomoc i wsparcie w zakresie tworzenia scenariuszy i storyboardów, a także kreatywnego podejścia do procesu produkcji.

MACIEJ CZAPIEWSKI członek zarządu
ZASOBY WŁASNE
Lemon Studio dysponuje własnym sprzętem filmowym i pozostałym wyposażeniem technicznym. Oferuje również usługi postprodukcyjne (online, offline, grading, animacja) oraz wsparcie koordynatorów postprodukcji.
MODEL WSPÓŁPRACY Z REŻYSERAMI
Współpraca z reżyserami reprezentowanymi przez agencje i freelancerami.
ZAUFALI NAM:
• CCC
• Oshee
• Lidl
• Alior Bank
• Wawel SA
• Ferrero
• Danone
• Polpharma
• L’Oréal
• Tarczyński

PAWEŁ STAWIŃSKI członek zarządu
PRODUKCJE PRZEZNACZONE DO INTERNETU
• „Fizjoterapia porusza”, 2019, Krajowa Izba Fizjoterapeutów
Kampania społeczna promująca fizjoterapię, w ramach której powstały trzy spoty o tym, jak fizjoterapia przywraca sprawność pacjentom w różnym wieku.
• „#DobryKierowca”, 2020, PKN Orlen
Najnowsza odsłona kampanii z Robertem Kubicą pokazuje, że bycie dobrym kierowcą jest dziecinnie proste. Jej głównym celem jest promowanie zasad bezpieczeństwa na drodze.
• „Rozmiar rozmiarowi nierówny”, 2019, CCC
W serii krótkich filmów promujących innowacyjną usługę Esize.me, cyfrowy skaner stóp, wystąpili Dorota Wellman i Marcin Prokop.
NAJCIEKAWSZA REALIZACJA

TYTUŁ: BRANDOWE KAMPANIE WIZERUNKOWE I SPRZEDAŻOWE
ROK PRODUKCJI: 2015-2020
KLIENT: CCC
Najciekawszymi realizacjami Lemon z ostatnich lat są kampanie reklamowe dla marek należących do Grupy CCC, jak Gino Rossi, Lasocki i Esize.me, w tym sezonowe kampanie CCC pod hasłem „Go for more”.
Z CCC, jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych na świecie, współpracujemy nieprzerwanie od 2015 roku, a realizacja obejmuje produkcję serii filmów reklamowych i sesji zdjęciowych. Materiały produkowane są na potrzeby kampanii telewizyjnych, digital (w tym social media) oraz na cyfrowe nośniki digital signage, zlokalizowane w stacjonarnych punktach sprzedaży. Zdjęcia z sesji wykorzystywane są również w materiałach drukowanych (POS, prasa) i kampaniach offline (outdoor).
Realizacje niezmiernie skomplikowane logistycznie i produkcyjnie ze względu na konieczność dostosowania lokacji do pory roku, pod którą realizowana jest dana kampania.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
