Wydanie: PR CHECK 2024
WALK PR
WALK PR: Agnieszka Bacińska (prezeska zarządu), Aleksandra Franas (account director), Bartosz Olejniczak (account director), Matylda Żemajtis (group account director), Anna Borowiec-Góra (członkini zarządu)
Prezes: Agnieszka Bacińska
Adres i kontakt:
ul. Prosta 51
00-838 Warszawa
www.walk.pl
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• PR korporacyjny
• public affairs
• employer branding
• komunikacja kryzysowa
• doradztwo ESG
• komunikacja wewnętrzna
• brand PR
• influencer marketing
• branded content
• event marketing
Przynależność do grupy:
• Grupa Walk
Nasi klienci w 2024 roku:
• IKEA
• Empik
• Galeria Młociny
• Nikon
• Porsche Inter Auto
• Traficar
• Vision Express
• Wedel
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
FINANSE (W TYS. ZŁ)
Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 9 916
2023 r.: 10 330
Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 138
2023 r.: 68
Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 5 237
2023 r.: 5 230
Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 26
2023 r.: 28
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
• Złote Spinacze 2024: Złoty Spinacz: Hej, IKEA! Ty naprawdę jesteś Made in Poland?; Brązowy Spinacz: #ZmieniamyNarracje o osobach z doświadczeniem uchodźczym
Sukcesy firmy w 2024 roku:
• Agencja Walk PR koncentrowała się na rozbudowie portfela klientów, co zaowocowało pozyskaniem nowych stałych kontraktów długoterminowych na czele z Pyszne.pl, Hebe oraz Continental. Firma utrzymała stabilny poziom revenue i dwukrotnie zwiększyła zysk oraz – w stosunku do poprzedniego roku – znacząco polepszyła wskaźnik satysfakcji klientów, utrzymując średnioroczny NPS (Net Promotor Score) powyżej 60.
• Walk PR realizuje ambitną strategię zrównoważonego rozwoju, której jednym z filarów jest rozwój zespołu. Firma może pochwalić się liczbą aż 350 godzin szkoleniowych w 2024 r., z czego większość dotyczyła tematyki ESG i AI. Wszyscy pracownicy uczestniczyli w autorskim całorocznym cyklu „Zielona Szkoła by Walk”, a dodatkowo kadra dyrektorska Walk PR ukończyła szkolenia z zakresu ESG certyfikowane przez United Nations Global Compact.
• Agencja jest partnerem konkursu „Równe szanse w biznesie”, który wyróżnia firmy i projekty wspierające równość płci, szczególnie w aspekcie ekonomicznym, oraz katowickiej konferencji PRECOP, która przygotowuje stanowisko Polski na Szczyt Klimatyczny. Agencja przepracowała blisko 200 godzin pro bono na rzecz projektów wspierających Cele Zrównoważonego Rozwoju.
• Firma kolejny rok z rzędu została wyróżniona przez United Nations Global Compact Network Poland za działania na rzecz promowania standardów etycznych oraz pracy, jak również ochrony praw człowieka i ochrony klimatu.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter


