Wydanie: PR CHECK 2024
THE PARTNERS
PREZES: Paweł Trochimiuk
Prezes: Paweł Trochimiuk
Adres i kontakt:
ul. Belgradzka 8/01
02-793 Warszawa
tel. +48 22 858 74 58
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
•public relations (full service)
Nasi klienci w 2024 roku:
• Procter & Gamble • Conperio • Nestlé Cereals • Fundacja Maraton Warszawski • Port Czystej Energii • Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego • Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej • Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza • PKP Polskie Linie Kolejowe SA • Bank Gospodarstwa Krajowego • AmeriGas • BF Groupl
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• SAPR
FINANSE (W TYS. ZŁ)
Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 52 134
2023 r.: 57 151
Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 221
2023 r.: 935
Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 31 280
2023 r.: 33 517
Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 35
2023 r.: 49
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
• nominacja w konkursie PR Wings dla kampanii „Drób z europejskim paszportem”, realizowanej dla Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej w Japonii oraz Hongkongu w kategorii Komunikacja B2B
Sukcesy firmy w 2024 roku:
• W 2024 roku The Partners obchodziła 30-lecie działalności, a jubileusz stał się momentem podsumowania pozycji agencji, która jednocześnie od 17 lat pozostaje liderem rankingów agencji public relations w Polsce. Kluczowym wydarzeniem było przeprowadzenie rebrandingu i rozpoczęcie działalności pod nową marką The Partners, która lepiej odzwierciedla zakres i charakter oferowanych usług. Rok ten umocnił agencję jako stabilnego partnera w realizacji projektów nie tylko w Polsce, ale szczególnie w Azji Południowo-Wschodniej i Japonii, potwierdzając jej siłę w budowaniu relacji i skutecznej komunikacji.
INFORMACJE DODATKOWE
The Partners jest agencją full-service oferującą swoje usługi polskim i międzynarodowym przedsiębiorcom – zarówno z sektora MŚP, organizacji branżowych, jak i największych koncernów światowych. Firma zatrudnia ekspertów praktycznie ze wszystkich obszarów gospodarki. W gronie specjalistów agencji są osoby z doświadczeniem w public relations, public affairs, kompleksowej komunikacji marketingowej, komunikacji wewnętrznej oraz, oczywiście, komunikacji produktowej i digitalowej.
„Partnersi” realizują projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą – od Japonii i Chin, przez kraje arabskie i afrykańskie, aż po kampanie realizowane w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
The Partners jest firmą ze 100 proc. polskim kapitałem. Właścicielem i prezesem zarządu agencji jest Paweł Trochimiuk. Firma oferuje kompleksowe usługi public relations (full-service) w zakresie wszystkich obszarów działań PR: od komunikacji produktowej, przez korporacyjną i doradztwo kryzysowe, aż po realizację działań z obszaru digital PR oraz komunikacji wewnętrznej.
Mocny filar w działaniach agencji stanowią kampanie społeczne oraz edukacyjne. The Partners odpowiadała m.in. za realizację działań edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na kolei, skierowanych zarówno do dzieci i młodzieży, jak i do dorosłych, oraz edukację polskiego społeczeństwa.
Efektywność działań PR jest elementem, do którego specjaliści w agencji przykładają bardzo dużą wagę. Ten obszar wysokiej jakości usług firmy potwierdzają m.in. nagrody w polskich i międzynarodowych projektach, a także najwyższe noty, które The Partners otrzymuje od swoich klientów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter


