Wydanie: PR CHECK 2024

38CONTENT COMMUNICATION

PREZESKA 38CONTENT COMMUNICATION: Katarzyna Życińska

Prezeska: Katarzyna Życińska

Adres i kontakt:
tel: +48 509 534 384
www: 38contentcommunication.pl
e-mail: [email protected]

Press

Zakres usług:
• strategia komunikacji contentowej
• strategia komunikacji PR
• strategie komunikacji influencerskiej
• PR korporacyjny
• issue management i komunikacja kryzysowa
• ESG sustainability i CSR communication
• public affairs
• komunikacja wewnętrzna
• employer branding
• komunikacja w sektorach nieruchomości, healthcare, defence, media
• zakup mediów

Przynależność do grupy: 38GROUP

Nasi klienci w 2024 roku:
• Unilever Polska
• Bank BNP Paribas
• RMF FM
• Balcia
• Glovo
• Luxmed
• Grupa Accor
• Kaufland
• Archicom
• Iron Mountain
• Fundacja Nutricia
• Apsys Polska (centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe Manufaktura)
• Hospicjum pw. Św. Ojca Pio
• Carlsberg Polska
• Beko

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 10 871
2023 r.: 14 200

Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 7 610
2023 r.: 8 094

Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 43
2023 r.: 43

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:

10 statuetek Złotych Spinaczy:
• Tytanowy Spinacz
• Złoty Spinacz, PR pro bono – kampania „Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina”
• Złoty Spinacz, Medycyna i zdrowie – kampania „Opiekun – kompetencje przyszłości” dla Fundacji Nutricia
• Złoty Spinacz, Sport, turystyka i rekreacja – kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” dla Novotel Warszawa Centrum
• Złoty Spinacz, PR miejsca, miasta lub regionu – kampania „LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”  dla Manufaktury
• Złoty Spinacz, Uroda, higiena i wellness – kampania „Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry” dla Unilevera
• Srebrny Spinacz, Business-to-Business PR – kampania „Opiekun – kompetencje przyszłości”  dla Fundacji Nutricia
• Srebrny Spinacz, Content marketing – branded content – kampania „Nowy, skuteczny zawodnik wchodzi do gry” dla Unilevera
• Srebrny Spinacz, Moda i styl życia – kampania „LODZ600 – 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”  dla Manufaktury
• Brązowy Spinacz, Advocacy i public affairs – kampania „Gdzie jesteś? Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina”
• Emma Awards, kategoria NGO, kampania „Nieśmiertelne słowa” realizowana dla Puckiego Hospicjum,
• Nominacja w konkursie Effie Awards

Sukcesy firmy w 2024 roku:
• Dalszy rozwój zespołu oraz kompetencji agencji, w szczególności w obszarach finanse i bankowość, defence oraz media
• Stała polityka dywersyfikacji kompetencji zespołów w ujęciu strategii, kreacji, PR, contentu
• Rozbudowa zespołu odpowiedzialnego za komunikację kryzysową i działania public affairs
• 38Content Communication z sukcesami realizowała projekty na rzecz branży finansowej, deweloperskiej, retail, mediowej nagradzane na największym konkursie branży PR – Złote Spinacze. Agencja pozyskała klientów w nowych kategoriach branżowych i z sukcesem realizuje projekty w obszarach: finanse i bankowość (Bank BNP Paribas), ubezpieczenia (Balcia), media (Grupa RMF FM).
• Kampania „Gdzie jesteś” została zrealizowana z sukcesem w ujęciu wprowadzenia przez ustawodawcę nowych zasad informujących o zaginionych dzieciach, pozwalających na szybsze działanie wszystkich służb.
• Sukcesem są też otrzymane wyróżnienia i nagrody dla CEO 38Content Communication – Katarzyna Życińska reprezentowała interesy branży PR oraz dbała o jej etykę i rozwój jako prezeska zarządu Związku Firm Public Relations. Została także po raz kolejny doceniona przez branżę, zajmując drugie miejsce w konkursie AD WO/MAN w kategorii Agencje Public Relations.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.