Wydanie: PR CHECK 2025
PERSONAL PR
PERSONAL PR (od lewej): Katarzyna Gaudyn, Karolina Janik, Aleksandra Chalińska
Prezes: Karolina Anna Janik
Adres i kontakt:
al. Grunwaldzka 44
80-241 Gdańsk
tel. + 48 692 461 527
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• strategie komunikacji • strategie PR i kryzysowe • audyty komunikacji • kompleksowa obsługa PR i social media • kampanie PR • PR korporacyjny • media relations • szkolenia z zakresu PR i komunikacji oraz dla rzeczników prasowych (Skillers Academy) • influencer marketing • content marketing • personal branding • doradztwo strategiczne • obsługa graficzna • komunikacja wewnętrzna i employer branding
Nasi klienci w 2024 roku:
• FRoSTA • PKP PLK • Jysk • Port Lotniczy w Gdańsku im. Lecha Wałęsy • Baltic Hub • Korporacja Budowlana DORACO • Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego • Miasto Gdańsk • Costway • Stovit • Farm Frites Polska • Stocznia Centrum Gdańsk • CRIST • operator farmy offshore na Bałtyku • ogólnopolska instytucja z sektora bankowości • instytucja zarządzająca obszarami leśnymi w Polsce.
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• PSPR
• Pracodawcy Pomorza
• SAPR
• Polska Izba Energetyki Wiatrowej
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 4 733
2023 r.: 8 270
Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 209
2023 r.: 86
Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 3 313
2023 r.: 3 047
Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 24
2023 r.: 23
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
• ocena łączna 4,87/5 w badaniu „Agencje PR 2025” zrealizowanym przez Media & Marketing Polska, sierpień 2025
Sukcesy firmy w 2024 roku:
• zwiększenie wolumenu projektów z obszaru media relations, influencer marketingu, social media oraz strategii i audytów komunikacji
• realizowanie strategii dywersyfikacji projektów pod względem branż oraz zakresów PR
• rozwój zleceń PR w sektorze energetyki wiatrowej; rozwój zleceń social media w sektorze FMCG
• osiągnięcie rekordowej liczby publikacji w najczęściej cytowanych mediach dla klientów
• sukcesy i wzrost zleceń w PR kryzysowym, w tym więcej klientów na kryzysowy standby
• kolejny wzrost przychodów z tytułu szkoleń indywidualnych dla zespołów firm z zakresu komunikacji w firmach, social media oraz wystąpień medialnych
• wzrost liczby agencji zrzeszonych w sieci agencji PR Exchange
INFORMACJE DODATKOWE
Personal PR w skrócie
• Jesteśmy największą agencją PR w północnej Polsce, ale działamy w całym kraju.
• Robimy komunikację 360, a nawet 720 :).
• Niedługo skończymy 18 lat.
• Mamy 24 osoby na stałe w zespole.
• Pracujemy w działach: PR, social media, graphic design.
• 99 proc. oferty realizujemy „in house” – jest sprawnie, jakościowo i skutecznie.
• Oddajemy rozum, serce i duszę ciekawym wyzwaniom PR-owym!
Dlaczego warto nas briefować?
• Doskonale organizujemy czas pracy i przepływ informacji.
• Mamy różne modele współpracy i rozliczeń – stałe fee, pracę projektową czy rozliczenia godzinowe.
Nasz dział PR pracuje głównie dla branż:
• energetyka #onshore i #offshore
• energetyka jądrowa, biometanowa, fotowoltaika, inne
• przemysł i produkcja
• finanse, bankowość i ubezpieczenia
• związki, instytucje, organizacje, agencje, stowarzyszenia, uczelnie
• obronność i dual use
• startupy defence, technologiczne i medyczne
Dział Public Relations w Personal PR to nastawiony na efektywność zespół ekspertek. Od warsztatów strategicznych, przez strategie, po publikacje w najważniejszych mediach.
Szkolimy zespoły klientów naszą autorską metodą gier symulacyjnych.
Doradzamy w kryzysach lub niewydolności procesów komunikacji. Świadczymy usługę kryzysowego stand by.
Organizujemy konferencje prasowe, briefingi i śniadania prasowe.
Nasz dział social media pracuje głównie dla branż:
• food & beverages
• health & beauty
• fashion
• turystyka
• transport zbiorowy (lotniska, kolej, przewoźnicy)
• personal branding
• rozrywka, sport, rekreacja, kultura i sztuka
Robimy super content, kampanie reklamowe. Moderujemy, prowadzimy obsługę klienta w SoMe, zapobiegamy kryzysom. Nasze rolki robią superzasięgi, a stories edukują i informują.
Realizujemy współprace influencerskie – tworzymy i nadzorujemy zakres umów, a potem relacjonujemy efekty.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter


