Wydanie: PR CHECK 2024

K+PR

K+PR: Tomasz Alberski i Anna Simon

Prezes: Tomasz Alberski, managing partner, K+ Group

Adres i kontakt:
tel.: +48 22 462 40 30
www.kplus.agency
e-mail: [email protected]

Press

Zakres usług:
• PR korporacyjny • komunikacja w sektorze nieruchomości i finansów • employer branding • ESG sustainability i CSR communication • PR inwestycyjny • PR produktowy • social media • PR technologiczny • retail PR 

Przynależność do grupy:
• K+ GROUP 

Nasi klienci w 2024 roku:
• Zalando • Netflix • Lidl Polska • EDP • PepsiCo • Canon • Haleon • Amazon • Dom Development • Tomra • Tomra Collection • Selena FM • Nexera • Otis • Nationale-Nederlanden • Eiffage

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• SAR

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 26 769
2023 r.: 34 100

Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 13 960
2023 r.: 13 600

Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 60
2023 r.: 60

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
• Złote Spinacze 2024 – 7 statuetek: 3 x złoto, 3 x srebro i brąz dla projektów: „Żałoba 146 rodzin” – dla Fundacji Słonie na Balkonie we współpracy z DDB Warszawa, OMD i Fuse; „Dom zaczyna się od serca” – kampania realizowana wspólnie z Pepco; „Są biura i jest Studio – nowa definicja przestrzeni biurowych” – dla Skanska wspólnie z WhiteBits; „Nawet Stańczyk z obrazu Matejki znalazł czas na Dzień na U” – wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll. Wygraj Życie! i Nationale-Nederlanden Polska  
• Golden Drum International Festival of Creativity: złoto dla kampanii Betclic Group „Pani Renia”  
• Klub Twórców Reklamy KTR: złoto i srebro dla kampanii „Żałoba narodowa” realizowanej pro bono dla fundacji Słonie na Balkonie  
• Innowator ESG: wyróżnienie dla kampanii społecznej „Dom zaczyna się od serca” dla Pepco  
• Innovation 2024 (SAR): „Żałoba 146 rodzin” – złoto w kategorii Innowacje w komunikacji oraz nagroda The best of: Charity of the Year, „Pani Renia”/ Betclic Group – dwa srebra  
• The Clios Sports Awards: brąz dla projektu „Pani Renia”
• Kreatura: nominacja dla projektu „Niebieska Krew”/Betclic  
• 2024 SABRE Awards EMEA: platynowa nagroda Sabre dla kampanii „Wybory bez picu” 
• Effie: brązowa nagroda Effie dla kampanii „Wybory bez picu” 
• Grand ESG: „Wybory bez picu – Obywatelska Kontrola Wyborów” – projekt realizowany wspólnie z Komitetem Obrony Demokracji i Must Be Loud (Sektor społeczny NGO), „Dom zaczyna się od serca” – kampania społeczna dla Pepco (Sektor handlowy)

Sukcesy firmy w 2024 roku:
Rok 2024 przyniósł wzmocnienie kluczowych zespołów kompetencyjnych i dalszy rozwój modelu doradztwa opartego na wiedzy i analizie. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania rynku agencja zainwestowała w obszary, które dziś decydują o jakości i skuteczności komunikacji reputacyjnej. Szczególny nacisk położyła na rozbudowę zespołów wyspecjalizowanych w ESG, public affairs oraz zarządzaniu zmianą.

Miniony rok był również okresem wzrostu efektywności operacyjnej i finansowej. Utrzymując stabilny poziom przychodów, K+PR istotnie zwiększyła zysk netto, co jest efektem świadomego przesunięcia modelu działalności w stronę usług o wyższej wartości doradczej oraz konsekwentnej optymalizacji procesów wewnętrznych. Takie podejście pozwoliło agencji utrzymać równowagę między ambitnym rozwojem a trwałą rentownością, wzmacniając jednocześnie jej odporność na zmiany rynkowe.

Skuteczność K+PR łączy się z nieszablonowym podejściem. Tylko w 2024 roku agencja zdobyła 15 prestiżowych nagród branżowych. 

W tegorocznym raporcie „Agencje Public Relations 2025” magazynu „Media Marketing” Polska K+PR otrzymała tytuł Najlepszej Agencji PR 2025 Roku. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest na podstawie badania satysfakcji klientów, uzupełnionego o analizę kondycji finansowej agencji, stabilności zatrudnienia oraz jakości i skali realizowanych projektów.

W 2024 roku do grona nowych klientów dołączyli m.in. PGE, Michael Page i YIT.  

INFORMACJE DODATKOWE

K+PR to zespół 60 doświadczonych konsultantek i konsultantów, którzy od lat doradzają największym markom w Polsce i na świecie.

Przewagą agencji jest nie tylko doświadczenie komunikacyjne, lecz także umiejętność integracji myślenia strategicznego, analityki i technologii. W ramach Grupy K+ (K+ Group) współpracuje z podmiotami wyspecjalizowanymi w badaniach rynkowych, digitalu i kreacji, co pozwala łączyć dane, insighty i narracje w spójne strategie komunikacyjne realizowane z najwyższą precyzją operacyjną. Dzięki temu klienci K+PR korzystają z pełnego spektrum doradztwa – od diagnozy i analiz, przez strategię, aż po wdrożenie i pomiar.

W ostatnich latach K+PR pracowała m.in. dla takich marek, jak: Zalando, Netflix, Lidl Polska, Canon, Amazon, Nationale-Nederlanden, Haleon, Nexera czy EDP.

Patrząc w przyszłość, K+PR intensyfikuje działania w obszarach sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów doradczych. W najbliższych miesiącach planuje wdrożenie innowacyjnych narzędzi analitycznych oraz automatyzację wybranych etapów pracy strategicznej i badawczej. Pozwoli to na zwiększenie precyzji rekomendacji, skrócenie czasu reakcji i jeszcze lepsze dopasowanie strategii komunikacyjnych do indywidualnych potrzeb klientów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.