Wydanie: PR CHECK 2024
PUBLICIS CONSULTANTS
ZESPÓŁ PUBLICIS CONSULTANTS
Prezes: Daria Tworek – managing partner
Adres i kontakt:
ul. Domaniewska 42
02-672 Warszawa
tel. +48 662 026 165
e-mail: [email protected]

Zakres usług:
• zarządzanie reputacją i komunikacja korporacyjna
• komunikacja marki i doradztwo strategiczne
• zarządzanie antykryzysowe i issue management
• komunikacja wewnętrzna
• transformacja biznesowa
• public affairs
• employer branding
• ESG
• digital & social media management
• szkolenia medialne
• influencer marketing
Przynależność do grupy: Publicis Groupe Holdings B.V.
Nasi klienci w 2024 roku:
• L’Oréal
• Carrefour Polska
• Xiaomi
• Somfy
• Viaplay
• Nestlé (Winiary)
• PKP Intercity
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP)
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 10 350
2023 r.: 25 840
Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: b.d.
2023 r.: 860
Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 5 000
2023 r.: 4 300
Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 20
2023 r.: 20
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:
Konkurs Złote Spinacze:
• projekt „3 x TAK dla PETfura, czyli jak ujarzmić system kaucyjny” realizowany dla Carrefour Polska: Srebrny Spinacz w kategorii Sektor spożywczy, Brązowy Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy
• projekt „L’Oréal: z ikony branży kosmetycznej do lidera beauty-tech” realizowany dla L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie: Srebrny Spinacz w kategorii Uroda, higiena i wellness
Sukcesy firmy w 2024 roku:
W roku 2024 agencja osiągnęła dalszy wzrost. Rozszerzyła przy tym portfolio klientów o prestiżowe, globalne marki i wygrała przetargi na obsługę takich firm jak m.in. Circle K czy Mondelēz. Współpraca z tak dojrzałymi organizacjami, oczekującymi kompleksowego podejścia i oferty, stała się motorem do wzmocnienia kadry menedżerskiej agencji, jak również kompetencji strategicznych i analitycznych.
W rezultacie w 2024 roku agencja, kolejny rok z rzędu, może się pochwalić osiągnięciem wzrostu fee income – tym razem na poziomie ponad 16 proc. r/r.
Co więcej, krótko po dołączeniu Publicis Consultants do Związku Firm Public Relations Daria Tworek, managing partner, została wybrana do pełnienia funkcji wiceprezeski tej organizacji, co jest kolejnym potwierdzeniem silnej pozycji i uznania dla kompetencji agencji na rynku.
Kluczowe zmiany w 2024 roku:
Od września 2024 roku Publicis Consultants funkcjonuje w ramach trzech wyspecjalizowanych działów:
• Consumer Practice – oferuje wsparcie Klientów w budowaniu świadomości marek i wzmacnianiu zaangażowania konsumentów. Istotnym wskaźnikiem dla tego zespołu jest zwiększanie penetracji rynku, a celem – kształtowanie tzw. lovebrands;
• Customer Relations Practice – realizuje działania wzmacniające zaufanie do firmy/marki oraz wspierające ruch w punktach sprzedaży (także online). Zespół zajmuje się także strukturyzacją procesów komunikacyjnych w organizacjach, przekładających się na wzrost satysfakcji ich klientów i pracowników;
• Corporate Practice and B2B – odpowiedzialny za budowę i ochronę reputacji firm/organizacji, kierujący się parametrami takimi jak: odpowiedzialność, wiarygodność i leadership. Wśród narzędzi PR oferuje m.in. Third Party Endorsement i partnerstwa instytucjonalne, pozycjonowanie eksperckie, jak również kompleksowe wsparcie udziału w wydarzeniach ekonomicznych i branżowych.
W 2025 roku, ugruntowawszy pozycję jednej z czołowych agencji w obszarach FMCG i retail, agencja zainwestowała w rozwój swojej ekspertyzy w branży przemysłowej, technologicznej oraz w obszarze public affairs, aby jeszcze lepiej wesprzeć Klientów w działaniach na poziomie lokalnym, krajowym i europejskim.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter


