Wydanie: PR CHECK 2024

MSL

ZESPÓŁ MSL

Prezes: Sebastian Stępak, general manager MSL Poland, chief executive officer Central and Eastern Europe

Adres i kontakt:
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa

Press

Zakres usług:
• reputation management & corporate communication • crisis and issues management • internal communication • brand communication & consulting • business transformation • public affairs • investor relations • employer branding • M&A • CSR • digital & social media • trainings

Przynależność do grupy: Publicis Groupe

Nasi klienci w 2024 roku:
• P&G • SkyShowtime • Electronic Arts • Nespresso • PlayStation

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• ZFPR
• SAR
• AmCham
• Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCIFP)
• Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 47 300
2023 r.: 47 030

Zysk netto w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 1 926
2023 r.: 2 800

Fee Income w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 23 360
2023 r.: 21 790

Zatrudnienie ogółem w 2024 i odpowiednio w 2023 roku:
2024 r.: 85
2023 r.: 82

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2024 roku:

Diament Forbes 2024

SABRE Awards EMEA 2024: Digital and Social Media – Branded Journalism Magazyn Bravo x Netflix – Netflix z MSL Poland

Złote Spinacze:
•  srebro w kategorii PR pro bono – „Z dwóch stron muru” – działania PR wokół wystawy w POLIN (Saatchi & Saatchi, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, MSL, Prodigious, Zenith, Leo Burnett)
•  brąz w kategorii Technologia, IT i telekomunikacja – aukcje Allegro dla WOŚP (MSL, Allegro)

KTR
•  srebro w kategorii Entertainment – Culture / E. audio / radio / podcasts – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett)
•  brąz w kategorii Technology – A. technology in communication / A1. video / audio – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett)
•  brąz w kategorii Technology – communication – B. audio / B5. use of audio – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett)
•  brąz w kategorii Technology – communication – społeczne – D. out od home – społeczne / D1. ambient – społeczne – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group, Leo Burnett)

Effie Awards Poland
•  złoto in PR & employer branding – „Z dwóch stron muru” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  złoto w kategorii Smart Budget - „Z dwóch stron muru” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  brąz w kategorii Young – „The White Wolf” / Old Spice for P&G and Netlifx (Feeders Agency, EssenceMediacom, MSL, GONG, Saatchi & Saatchi)
•  brąz w kategorii Entertainment – „Z dwóch stron muru” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)

MIXX Awards
•  Best in Show – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  złoto w kategorii Artificial Intelligence – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  srebro w kategorii Digital PR – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  brąz w kategorii Brand awareness & positioning – „Z dwóch stron muru” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith)
•  brąz w kategorii Consumer experience – „Saving The Voice of The Ghetto” / Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett, Prodigious, Zenith

Sukcesy firmy w 2024 roku:
Agencja MSL wciąż konsekwentnie pracuje nad poszerzaniem swoich kompetencji w zakresie realizacji kampanii 360, o czym świadczą otrzymane w ubiegłym roku nagrody w polskich i zagranicznych konkursach. W 2024 roku szczególnie postawiła na silny rozwój działów Event i Digital, które pozwoliły wzmocnić pozycję agencji na rynku, również w segmentach, w których do tej pory nie była obecna. Wśród stałych klientów agencji pozostają: P&G, SkyShowtime, Electronic Arts, P&G, Nespresso, PlayStation, a w ubiegłym roku dołączyły do nich takie marki jak: Ferrari, Coca-Cola HBC, Skanska oraz ArcelorMittal Warszawa. MSL realizowała również projekty dla firm: Urbanek, Lorenz, Stalexport, PZWLP oraz Woolworth. Agencja pracuje obecnie nad metodologią projektowania kampanii, których głównym zadaniem jest generowanie tzw. earned attention. Framework będzie miał premierę w IV kwartale 2025 r. ale już sprawdza się w realizacji zadań. O rozwoju biznesu mogą świadczyć wyniki finansowe. Dochód z fee income wzrósł o niemal 10 proc, czyli o ponad 2 miliony złotych. Taki wzrost agencja zawdzięcza głównie procesom poszerzania współpracy z obecnymi klientami oraz działaniom z innymi markami Grupy Publicis w ramach filozofii Power of One.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.