Wydanie: PRESS 04/2003

Magazynowanie

Magazynowe wydania dzienników regionalnych rywalizują zwłaszcza z prasą bezpłatną oraz tanimi TV guide'ami.

Piątek jest dla większości dzienników najważniejszym dniem w tygodniu. Tego dnia ponad 30 proc. Polaków - czyli dwa razy więcej niż w pozostałe dni - kupuje gazety (dane PBC). Również w piątek zdecydowana większość dzienników ma wydania magazynowe. Mimo sprzyjającej tradycji czytelniczej wydawcy coraz częściej muszą walczyć z recesją i ratować spadającą sprzedaż magazynów.

Anna Nalewajk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.