Wydanie: PRESS 04/2003

Cytuj i kupuj

W Niemczech od kilku lat bada się częstotliwość cytowania mediów.

Gdy Friedrich Merz z CDU skrytykował niemieckie związki zawodowe w wywiadzie zamieszczonym w grudniu ubiegłego roku w tygodniku "Focus", jego wypowiedź przytaczano potem niemal w każdym medium. W ubiegłym roku "Focus" był cytowany przez ponadregionalne media 594 razy - tak wynika z rankingu cytatów instytutu medioznawczego Medien Tenor.

Pierwsze takie badanie instytut przeprowadził w 1998 roku. Codziennie 70-osobowy zespół w Bonn śledzi część polityczną, gospodarczą i społeczną 18 największych ponadregionalnych gazet oraz główne wydania wiadomości największych stacji radiowych i telewizyjnych.

Katarzyna Domagala

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.