Wydanie: PRESS 04/2003

Reklama czasu wojny

Amerykańskie firmy zbrojeniowe powitały rozpoczęcie wojny serią patriotycznych reklam.

W tygodniach poprzedzających amerykański atak na Irak specjaliści od reklamy i PR zapowiadali nadejście ciężkich czasów dla wszystkich żyjących z reklamy. Rzeczywiście szereg firm, takich jak linie lotnicze, domy maklerskie, producenci luksusowych towarów, wycofało się na reklamowe pobocze. Jednak po kilku dniach od rozpoczęcia inwazji w Zatoce reklamodawcy powrócili do przedwojennych mediaplanów.

Tadeusz Zachurski

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.