Wydanie: PRESS 04/2003

Show time

W pierwszych dniach wojny w Zatoce nowe możliwości technologiczne okazały się zarazem błogosławieństwem i przekleństwem telewizji.

"Takiej wojny jeszcze nie było!" ("Television Week"), "To najbardziej przyjazna telewizji wojna w dziejach" ("St. Petersburg Times"), "Wojna na żywo" (AFP) pokazywana "w czasie rzeczywistym" ("Los Angeles Times") - oto nagłówki amerykańskich gazet w pierwszym tygodniu wojny w Iraku. Obliczono, że tylko w pierwszej jej dobie sieci telewizyjne przekazały więcej relacji na żywo niż podczas całej wojny w 1991 roku. Jeden z prezesów CBS News powiedział: "Postęp technologiczny dotarł do punktu, w którym jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia korespondenta".

Piotr Zdanowicz

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.