Wydanie: PRESS 04/2003

Media przyszłości

Polski rynek prasowy jest dla reklamy marek luksusowych zbyt płytki. Szansą na zwiększenie ich aktywności jest rozwój prasy specjalistycznej.

Hasło "Podaruj sobie odrobinę luksusu" pasuje jak ulał do rynku reklamy produktów ekskluzywnych, gdyż ich budżety stanowią znikomy procent wydatków reklamowych w Polsce. Pod tym względem jesteśmy daleko za Europą Zachodnią, ale media plannerzy patrzą w przyszłość z optymizmem.

Marcin Bobiński

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.