Temat: biura reklamy 2021

Wydanie: BIURA REKLAMY 2021

PRESS i PRESSERWIS

IWONA SZYMAŃSKA-ŁAJEWSKA project manager, WANDA KOWZAN dyrektor sprzedaży, ANNA GUŹNICZAK account manager, EMILIA BORUSZAK specjalista w biurze reklamy i eventów

Magazyn „Press” i portal Press.pl są jednymi z najbardziej jakościowych kanałów komunikacji zapewniających dotarcie do najbardziej opiniotwórczej grupy w Polsce. Stanowią ją dziennikarze i kadra zarządzająca mediów, menedżerowie i zespoły agencji reklamowych i mediowych, rzecznicy prasowi i PR-owcy, menedżerowie i pracownicy pionów marketingu oraz influencerzy, blogerzy i vlogerzy. To zasługa unikatowych, wartościowych treści chętnie cytowanych przez inne media, co sprawia, że w zestawieniu Instytutu Monitorowania Mediów „Press” zajął trzecie miejsce wśród najczęściej cytowanych magazynów w Polsce.

Miniony rok okazał się dla nas wyzwaniem, któremu sprostaliśmy. Nie tylko utrzymaliśmy jakość naszej oferty, ale przenieśliśmy też z sukcesem wszystkie nasze gale do internetu, co znacznie poszerzyło ich zasięg. Płynnie zmieniliśmy formułę warsztatów dziennikarskich „Know-how” na webinaria, co również zwiększyło ich dotarcie. Jednocześnie przeformatowaliśmy oferowane klientom pakiety partnerskie do wersji digitalowej. A magazyn „Press” był wydawany w rekordowych objętościach.

Dzięki zdobytym w ub.r. doświadczeniom, dopasowaniu sposobu pracy do warunków reżimu sanitarnego, przeformatowaniu oferty i zmianie formuły współpracy z klientami, a także dzięki jakości naszych mediów jesteśmy przygotowani na wyzwania, które może przed nami postawić także ten rok: będziemy elastycznie reagować na oczekiwania reklamodawców i wspólnie realizować ich cele marketingowe. W nowy rok wnosimy doświadczenie 25 lat działania na rynku mediów i zgrany, efektywny, doskonale znający potrzeby klientów zespół.

MEDIA

Prasa: „Press” – średni nakład 3167 egz., rozpowszechnianie 2149 egz. (I–XII 2020, dane własne wydawcy)

Press.pl – 319 050 użytkowników, 609 732 odsłon (I 2021, Google Analytics), bezpłatny newsletter „Pressletter” – 4222 odbiorców (I 2021, dane wydawcy), profil na Facebooku – 63 562 obserwujących, profil na Twitterze – 34 712 followersów

Eventy: Grand Press, Grand Press Photo, Grand Video Awards, AD WO/MAN

Projekty specjalne: Top Marka, Panorama Reklamy, Biura Reklamy Mediów, Studia Produkcyjne, Telewizja i Internet, CSR, Direct Mail, Rewolucja Cyfrowa w Mediach, Kalendarz Medialny, PressInstitute, warsztaty dla dziennikarzy „Know-how”

LUDZIE

Wanda Kowzan – dyrektor sprzedaży w biurze reklamy i eventów, tel. 601 760 082, [email protected]

STRUKTURA

Dział reklamy: zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej oraz pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów i projektów specjalnych

Urszula Angiełow – account manager, tel. 607 034 509, [email protected]

Anna Guźniczak – account manager, tel. 667 887 732, [email protected]

Dział eventów: zajmuje się pozyskiwaniem partnerów i sponsorów dla eventów oraz ich organizacją i promocją

Iwona Szymańska-Łajewska – project manager, tel. 667 887 726, [email protected]

Dział wsparcia sprzedaży: Emilia Boruszak – specjalista w biurze reklamy i eventów, tel. 601 970 006, [email protected]

KONTAKT

Poznań – tel. 61 861 66 14
Warszawa – tel. 22 334 83 33
[email protected]
www.press.pl

HIT 2020

W ciągu zaledwie dwóch tygodni dostosowaliśmy się do lockdownu i jako pierwsi przenieśliśmy kwietniową galę nagród AD WO/MAN do internetu. Zauważyła to i doceniła nie tylko branża mediów, ale i eventowa. Najpierw AD WO/MAN, potem Grand Press Photo, następnie konkurs dla youtuberów Grand Video Awards stały się benchmarkami gal online w Polsce. Ukoronowaniem stała się pierwsza (i mamy nadzieję ostatnia) pandemiczna gala Grand Press. Wszystkie eventy pokazaliśmy w serwisach internetowych, przyciągając dziesiątki tysięcy odbiorców i zapewniając spektakularne zasięgi. W  samym Onecie Grand Press Photo obejrzało ponad 400 tys. osób.

Największym sukcesem okazał się konkurs Grand Press (z nową kategorią: Książka reporterska roku). Tę galę dodatkowo obejrzeć można było w telewizji TVN 24.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.