Let it Rip Pictures nominowana w Cannes Lions w kategorii Titanium Lions

W kategorii Titanium Lions nominowana została Ogilvy New York za kampanię Powerade (screen: YouTube/Powerade)
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ogłosił pierwsze konkursowe short listy. W kategorii Titanium Lions nominowana została Ogilvy New York za kampanię Powerade. Jej producentem jest współzgłaszająca polska firma Let it Rip Pictures.
Let it Rip Pictures, polska firma z oddziałami m.in. w Stanach Zjednoczonych, specjalizuje się w produkcji filmowej, wirtualnej oraz strategii treści na wielu rynkach. Współpracuje z ponad 60 twórcami z całego świata.
Czytaj też: Cannes Lions wprowadza Strefy Bezpieczeństwa. Z powodu prób molestowania
Titanium Lions to specjalna kategoria konkursowa, są w niej wyróżniane prace "zmieniające reguły" całej branży reklamowej. Nominowana akcja marki Powerade polegała na tym, że do umów ze sportowcami wprowadzono poprawkę, która daje im możliwość wstrzymania się od działań związanych ze współpracą (bez żadnych konsekwencji) w przypadku konieczności zadbania o swoje zdrowie psychiczne.
Festiwal Cannes Lions odbędzie się 16-20 czerwca.
Czytaj też: Liga Konferencji przyniosła Wrocławiowi ekwiwalent reklamowy za 232 mln zł
(AMS, 04.06.2025)
