Cannes Lions: Złoto dla DDB Warszawa i McDonald's. Srebro dla McCann Poland i Mastercard
Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę (screen: YouTube/Project C)
W w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025 w kategorii Brand Experience & Activation agencja DDB Warszawa została nagrodzona Złotym Lwem, a McCann Poland - Srebrnym Lwem.
Do DDB Warszawa nagroda trafiła za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska pt. "Zima nabiera kolorów". To kolejna nagroda dla tej kampanii - w tegorocznej edycji konkursu ma ona już na koncie dwa Brązowe Lwy (w kategoriach Craft i Design) i jednego Srebrnego Lwa (w kategorii Outdoor – Ambient Outdoor).
Na potrzeby kampanii lokal McDonald's we Wrocławiu zamienił się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tam zrealizowano spot. Jego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, któremu powierzono również metamorfozę restauracji.
Czytaj też: TVN 24 wyprzedził Interię w zestawieniu serwisów informacyjnych i publicystycznych
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna była agencja mediowa OMD. Działania PR i influencer marketing prowadziła agencja 24/7Communication.
Kampania McCann Poland pt. "Public Money ATM", zrealizowana z MasterCard otrzymała nagrodę Srebrnego Lwa. To kolejne srebro dla tej kampanii - wcześniej Srebrny Lew został jej przyznany w kategorii Direct – Large-Scale Media. Projekt zamienia bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.
(AMS, 19.06.2025)










