Przedstawiciele Spotify, PayPal i Cannes Lions wśród prelegentów Imagination Day 2025
Konferencja odbędzie się w dniach 27-28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie (fot.materiały prasowe)
Imagination Day 2025 przedstawił listę pierwszych prelegentów. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Spotify, PayPal i Cannes Lions.
Podczas Imagination Day, który odbędzie się w dniach 27-28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, wystąpią: Rasmus Wangellin – global head of brand design Spotify, Aditya Kishore – insight director WARC, Jouke Vuurmans – global chief creative officer MediaMonks, Sarah Pernick – executive producer PayPal, Philip Thomas – chief executive, ascential chair Lions, Viton Araujo – creative partner Area 23, Jean Zamprogno – executive creative director AKQA, Jay Richards – CEO Imagen Insights, Jarbas Agnelli – film director, creative director, founder – Birds on the Wires, Natalia Talkowska – CEO & founder Natalka, Andreas Dahlqvist – CEO Nord DDB, Józef Jakub Orliński – kontratenor, Monika Wasilewska – CEE social marketing manager oraz Maciek Janiszewski – CEE marketing manager, Netflix.
Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują case studies, podzielą się insightami, ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi.
Program tegorocznej konferencji poszerzono o równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
"Press" ma patronat nad wydarzeniem.
(MS, 01.10.2025)










