Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 05, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McCann Poland z Grand Prix Gerety Awards 2023, Publicis Worldwide ze srebrem i brązem

Jak wyjaśniło jury, "Gdzie zamieszkać" reprezentuje kreatywność w najlepszym wydaniu, która dotyka ważnych problemów światowych, ale także nie boi się korzystać z humoru (screen: YouTube/McCANN Poland)

McCann Poland zdobyła Grand Prix za kampanię "Gdzie zamieszkać", która została przygotowana dla Mastercard. Agencja otrzymała nagrodę w kategorii Work For Good Cut.

Jak wyjaśniło jury, "Gdzie zamieszkać" reprezentuje kreatywność w najlepszym wydaniu, która dotyka ważnych problemów światowych, ale także nie boi się korzystać z humoru. Oprócz McCann Grand Prix otrzymały: The Monkeys (Australia), Edelman (USA) oraz DDB Chicago.

Czytaj też: UOKiK kontroluje platformy e-commerce. Zalando, Booking i Travelist zagrożone karą

McCann nie jest jedyną agencją z Polski, która została nagrodzona. Publicis Worldwide Poland zdobyła dwie nagrody za kampanię "The Liver Check" dla Sanofi: srebro w kategorii Communication Cut i brąz w kategorii Health Cut.

W wypadku działań dla Sanofi insight agencji pokazał, że mężczyźni zaniedbują swoje zdrowie, dbając zarazem o swoje samochody. W ramach akcji marka przekształciła stacje kontroli samochodów w stacje badania wątroby.

Tegoroczni zdobywcy Gerety Award to agencje pochodzące z 34 różnych krajów. 

Czytaj też: Arkadiusz Urban na czele Havas Digital Innovation, nowej jednostki Havas Media Network

(KAP, 05.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.