Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

McCann Poland z Grand Prix Golden Drum 2025 za kampanię „Public Money ATM”

McCann Poland zdobyła łącznie siedem nagród za kampanię dla Mastercard „Public Money ATM” (fot. materiały prasowe)

McCann Poland jest najbardziej utytułowaną agencją festiwalu Golden Drum 2025. Zdobyła łącznie siedem nagród, w tym Grand Prix. Uhonorowaną kampanię „Public Money ATM”, zrealizowaną dla Mastercard, wyróżniono w czterech kategoriach festiwalowych. 

Cztery nagrody podczas tegorocznej edycji Golden Drum otrzymała Feeders Agency, dwie Dentsu Creative Warsaw, a Saatchi & Saatchi i Publicis Warsaw po jednej. 

Kampania „Public Money ATM”, zrealizowana przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła Grand Prix w kategorii ambient & experiential (one-channel drum / out of home) oraz sześć statuetek - dwie nagrody Silver Drum (w kategoriach digital & mobile creativity oraz creative use of media – tv & other screens) oraz cztery Bronz Drum (direct, creative use of technology, use of technology, innovative use of technology).

- Najwyższe wyróżnienie festiwalu, czyli tytuł Agencji Sieciowej Roku, po raz kolejny przypadło McCann CEE – a wkład i kampanie stworzone przez McCann Poland były kluczowym elementem tego sukcesu - komentuje Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland. - Tegoroczne zgłoszenie „Public Money ATM” to przykład kampanii, w której kreatywność wykracza poza granice tradycyjnej reklamy i realnie wpływa na rzeczywistość społeczną. Połączenie technologii, funkcjonalności i celu społecznego przyniosło efekt, który został doceniony nie tylko przez międzynarodowe jury, ale przede wszystkim przez samych obywateli. To dla nas ogromna satysfakcja i dowód, że dobre pomysły potrafią zmieniać codzienne życie na lepsze – będąc jednocześnie przykładem innowacji, która powstała w Polsce – dodaje Borowski.

W ramach kampanii „Public Money ATM” tradycyjne bankomaty wzbogacono o możliwość głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.

Kampania „Serving tennis pasta” zrealizowana przez Feeders Agency i Lubellę zdobyła cztery statuetki, w tym jedną nagrodę Golden Drum w kategorii real-time action content, oraz trzy Bronz Drum w kategoriach real-time engagement, PR i sport. 

Kampania "The first exhibition" zrealizowana przez Dentsu Creative Warsaw i Audi otrzymała dwie nagrody Bronz Drum w kategoriach PR oraz art.

Kampania "Food made billboards" zrealizowana przez Saatchi & Saatchi dla Psia Brać otrzymała Silver Drum w kategorii ambient & experiential (OOH). 

Jedną nagrodę Silver Drum otrzymała także Publicis Warsaw za kampanię "Tax the Pain" dla Fundacji K.I.D.S. w kategorii Games (e.digital, mobile & technology). 

Marcin Sosiński, chief creative officer Dentsu Creative Poland & CEE, otrzymał Golden Drum Hall of Fame.

(MS, 14.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.