Awanse w kreacji McCann Poland. Sosiński, Cholewa i Kuć na nowych stanowiskach
W agencji awansowali Michał Sosiński, Paweł Cholewa i Kamil Kuć (fot. materiały prasowe)
McCann Poland awansował trzy osoby w zespole kreacji. Michał Sosiński objął stanowisko deputy creative directora, a Paweł Cholewa i Kamil Kuć – creative group head.
Michał Sosiński, jako deputy creative director McCann Poland, odpowiada za obsługę klientów w ramach health/beauty/FMCG business unit. Nadzoruje pracę zespołu motion & design, a jednocześnie kontynuuje realizację działań kreatywnych dla marki KFC. Sosiński do tej pory pełnił funkcję creative group head.
Czytaj też: Martyna Ziarkowska na czele nowo powołanego działu agencji Great Minds
Paweł Cholewa i Kamil Kuć, którzy objęli stanowiska creative group head, odpowiadają za rozwój kluczowych koncepcji kreatywnych dla marek Mastercard i Santander. Cholewa do tej pory był senior art directorem i head of desing, a Kuć – senior copywriterem.
"Ostatnie 18 miesięcy to ponad 40 proc. wzrost naszej agencji, co wymagało od zespołów niezwykłej elastyczności i wdrażania hybrydowych rozwiązań technologicznych. W tym kluczowym dla nas okresie Michał, Paweł i Kamil udowodnili, że potrafią tworzyć kampanie nie tylko kreatywne i nagradzane, ale – co najważniejsze – bardzo skuteczne biznesowo" skomentował w komunikacie Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland.
Czytaj też: Dajcie mi prawa. O najtrudniejszym elemencie negocjacji agencji z klientem
(MS, KAP, 26.08.2025)










