Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nominacje dla McCann Poland i DBB Warszawa na Cannes Lions 2025

Tegoroczna edycja festiwalu rusza w poniedziałek 16 czerwca (fot. materiały prasowe)

Jak na razie w globalnym konkursie kreatywności Cannes Lions 2025 nominacje zdobyły dwie polskie agencje: McCann Poland i DDB Warszawa.

Kampania McCann Poland "Public Money ATM" z MasterCard znalazła się na shortlistach w czterech kategoriach: Outdoor – Interactive/Dynamic Digital Screens; Outdoor – Technology; Outdoor – Cultural Engagement oraz Direct – Large-Scale Media. Projekt zamienia bankomaty w intuicyjne narzędzia do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.

Czytaj też: Grupa Przestrzeń rozwija ofertę strategiczno-badawczą. "Podejście holistyczne"

Piąta nominacja, w kategorii Glass – The Lion for Change, została przyznana Mastercard i McCannXBC (zgłaszane wspólnie z McCann Poland) za kampanię "Inclusive by Design" – globalną platformę marki promującą inkluzywne podejście do projektowania usług i produktów finansowych.

Dziewięć nominacji trafiło do DDB Warszawa za projekt Burger Drwala dla McDonald's Polska. Agencja znalazła się na shortlistach w kategoriach: Design – Brand Environment & Experience Design; Design – Driven Effectiveness; Industry Craft – Art Direction: Brand & Communications Design; Industry Craft – Art Direction: Outdoor; Industry Craft – Illustration: Outdoor; Outdoor – Special Build; Outdoor – Interactive Experiences; Outdoor – Ambient Outdoor; Media – Large-Scale Media.

Czytaj też: Agata Drzewiecka awansowała w firmie Bauer Media Outdoor Poland

(JF, 16.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.