Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Lux Veritatis w 2021 roku dostała z darowizny o prawie 30 proc. więcej, niż w 2020 roku

Fundacja, której prezesem jest o. Tadeusz Rydzyk, z darowizn uzbierała 44 mln zł (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Fundacja Lux Veritatis, m.in. nadawca naziemnej TV Trwam, w 2021 roku miała 56,4 mln zł przychodów i 1,4 mln zł zysku netto.

Ze sprawozdania fundacji złożonego w Krajowym Rejestrze Sądowym wynika, że jej przychody względem 2020 roku wzrosły o 22,6 proc.

Czytaj też: Dyrektor biura programowego Polskiego Radia wejdzie do rady nadzorczej PAP

Wpływy z darowizn (działalność statutowa) wyniosły 44 mln zł i były o 29,6 proc. wyższe niż rok wcześniej.

Działalność gospodarcza w kraju przyniosła Lux Veritatis 11,5 mln zł, tj. o 2 proc. więcej, niż w 2020 roku. Ze sprzedaży wyrobów i usług (m.in. produkcja i emisja audycji telewizyjnych, produkcja i emisja reklamy telewizyjnej) fundacja uzyskała 11,1 mln zł (wzrost o 0,8 proc.).

Działalność gospodarcza za granicą (udostępnienie sygnału i programu TV) zapewniła 917 tys. zł (wzrost o 14,8 proc.).

Czytaj też: TVP od lutego będzie dysponować kolejnym multipleksem telewizyjnym

Koszty działalności operacyjnej Lux Veritatis wzrosły o 19,9 proc. – do 53,9 mln zł. Na wynagrodzenia przeznaczono 7,9 mln zł (wzrost o 25 proc.).

Fundacja zakończyła 2021 rok z 1,4 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 92,5 proc. względem 2020 roku. W 2020 uzyskała ona 21 mln zł innych przychodów operacyjnych. Zysk netto za 2021 rok przeznaczony został na działalność statutową. 

W 2021 udział TV Trwam w rynku wyniósł 0,52 proc. (dane Nielsen Media).

Czytaj też: Wojciech Staszewski vs. Renata Kim: "Napisałem prawdę"

(KOZ, 11.10.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.