Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizja dostarczana tylko przez internet coraz bardziej popularna  |  Peppermint rozszerza działalność  |  Zestawienie miesięczników luksusowych dla kobiet  |  Widownia meczów Polaków na hokejowych mistrzostwach  |  Pierwszy polski serial platformy Max  |  Oglądalność "Muzyki na dobry wieczór" w TVP 2  |  Jak radził sobie TVN w paśmie "Skazanej"?  |  KIM proponuje poszerzenie pomiaru  |  Wydawnictwo Muza znika z Empik Go  |  Zarząd Unii Literackiej  |  OMD Group wygrywa  |  Mediahub  |  Dyrektorka zarządzająca Endless  |  ACM chce sprzedać sieć gazet i serwisów  |  Prezydent Argentyny spotka się z szefami Meta, Google, Apple i OpenAI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 14, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przegląd Sportowy" nie będzie już wychodził w soboty

"Przegląd Sportowy" w soboty będzie wychodził tylko przy okazji dużych wydarzeń

Ringier Axel Springer Polska rezygnuje z cyklicznego wydawania "Przeglądu Sportowego" w soboty.

– Nie ma planów zmiany częstotliwości poza sobotami, w które „Przegląd Sportowy” będzie się ukazywać nie regularnie, ale okazjonalnie. Wzmacniamy merytorycznie i objętościowo pozostałe wydania, w szczególności tworząc nowe wydanie „Przegląd Sportowy Weekend” o objętości aż 40 stron – mówi Marcina Biegluk, dyrektor generalny portfolio prasowego RASP.

Czytaj też: DAZN chce kupić Eleven Sports

Wydawnictwo wskazuje, że powodem rezygnacji z sobotnich wydań jest sytuacja na rynku logistyczno-dystrybucyjnym.

W marcu br. RASP połączył redakcje sportowe "Przeglądu Sportowego" i Onet Sport. Na ich czele stanął Jacek Stańczyk.

Według danych Polskiego Badania Czytelnictwa w pierwszym kwartale 2022 roku średnia sprzedaż wydań sobotnich "Przeglądu Sportowego" wyniosła 14 673 egzemplarzy. W 2021 roku było to 15 803 egz.

Czytaj też: Asystent Tomasza Lisa nie pracuje już w Ringier Axel Springer Polska

(BAE, 14.07.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.