Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 29, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MediaCom globalnym domem mediowym Bayera

Nowa globalna umowa między MediaComem i Bayerem zacznie obowiązywać 1 stycznia 2022 roku (fot. materiały prasowe)

Należący do WPP dom mediowy MediaCom będzie odpowiadał za realizację globalnej zmodernizowanej strategii marketingowej firmy Bayer. Zaangażuje się też w inicjatywę marki "Media For Good".

Dotychczas WPP obsługiwał Bayera na 65 rynkach. Nowa umowa oznacza, że firma będzie odpowiedzialna również za rynki dotychczas obsługiwane przez PHD (Niemcy i Rosję) oraz Dentsu (Chiny). MediaCom, Dentsu i należące do IPG Initiative również brały udział w przetargu, natomiast PHD nie zdecydował się walczyć o przedłużenie współpracy. Według ustaleń "Presserwisu" zmiana ma dotyczyć również rynku polskiego, na którym Bayer współpracował dotychczas z Media Data Mind (Grupa OMD).

Agencja będzie wspierać zaangażowanie firmy Bayer w inicjatywę Media for Good, która koncentruje się na edukacji, zrównoważonym rozwoju i odpowiedniej komunikacji działań marki. MediaCom przejmie całość działań mediowych Bayera od 1 stycznia 2022 roku.

(KAP, 29.09.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.