Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 07, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola z serialem podcastowym z Ogrodnikiem, Fronczewskim, Pazurą i innymi

(fot. materiały prasowe)

6 grudnia premierę miał czteroodcinkowy serial podcastowy wyprodukowany przez Coca-Colę, w którym wystąpili m.in. Dawid Ogrodnik, Cezary Pazura i Marta Żmuda-Trzebiatowska.

Serial zadebiutował na Spotify i YouTubie. Klaudia Pac, Coke brand manager Poland & Baltics, wyjaśnia, że dla firmy jest to próba wykorzystania nowych trendów w komunikacji z odbiorcami. "Jak wskazuje Spotify, w 2020 roku wysłuchano w Polsce ponad 300% więcej godzin podcastów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej", wyjaśnia, dlaczego marka zdecydowała się na stworzenie własnej produkcji. Serial został zrealizowany za pomocą techniki nagrywania binauralnego, zwanego także „dźwiękowym 3D”. Dzięki niemu dźwięki do odbiorcy, który słucha podcastu na słuchawkach, dochodzą ze wszystkich stron.

Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiadają Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Obsługą komunikacji PR oraz działaniami z zakresu branded content zajęła się agencja Big Picture. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.

(KAP, 07.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.