Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 16, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja należąca do Havas Media Group zdobywa budżet mediowy Pepco

Pepco to sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych (fot. materiały prasowe)

Należąca do Havas Media Group agencja Fullsix Media wygrała przetarg na prowadzenie działań mediowych dla marki Pepco w 15 krajach.

Agencja będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie oraz współpracę z mediami w takich krajach, jak: Polska, Czechy, Rumunia, Słowacja, Węgry, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Włochy, Hiszpania, Austria, Serbia i Chorwacja. Dom mediowy będzie odpowiedzialny również za rozwój Pepco na nowych rynkach.

Dotychczas Pepco było obsługiwane przez MediaCom Warszawa. W przetargu brało udział pięć agencji, a jego audytorem była firma Stars.

(KAP, 16.12.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.