Interpublic przejmuje globalny budżet mediowy Bayera w sektorze Consumer Health
Według firmy badawczej COMvergence, roczne wydatki Bayera na media wynoszą ok. 750 mln dol. (fot. materiały prasowe)
Firma farmaceutyczna Bayer wybrała Interpublic do globalnej obsługi mediowej, kreatywnej i produkcyjnej dla swojego działu Consumer Health po trwającym ponad cztery miesiące przetargu.
Bayer podkreślił, że wpływ na decyzję miała planowana fuzja Interpublic z Omnicom, która powinna zostać sfinalizowana jeszcze przed końcem roku i doprowadzić do powstania największego holdingu reklamowego na świecie.
Według firmy badawczej COMvergence, roczne wydatki Bayera na media wynoszą ok. 750 mln dol. Blisko 200 mln dol. to wydatki cyfrowe.
Marki w dziale Consumer Health to flagowe marki Bayera: Aspirin, Bepanthen, Claritin, Canesten i inne.
Consumer Health to sektor obejmujący produkcję, dystrybucję oraz marketing produktów i usług związanych ze zdrowiem konsumentów, takich jak leki bez recepty, suplementy diety, dermokosmetyki, żywność specjalnego przeznaczenia medycznego czy wyroby medyczne do użytku domowego.
(MAC, 01.10.2025)










